keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Tokyo, Japan part 8 : Harajuku


Aurinko on paistanu niin perkuleesti ettei oo tosikaan. Ite selviää hyvin topilla ja siihen ehkä nahkatakki päälle, kun taas kattoo Japanilaisia niin saa melkein lämpöhalvauksen pelkästään jo siitä. Japanilaiset käyttää täällä +17 lämmössä sellasia ulkovaatteita, mitä ite käyttäis Suomessa sillon ku on -20.. Me heitetään metrossa takit pois, koska siellä meinaa paistua hengiltä, nää vetää toppatakit, pipot ja kaulahuivit päällä.. 

Nyt viime hetkien ollessa käsillä, käytiin vihdoinkin paljon puhutussa Harajukussa! 

Pari on jo mulle täällä sanonu, että mun todellakin pitäis käydä siellä, varmasti tykkäisin jne! No pakkohan siellä on käydä, vaikka ihmiset ei ois siitä mainostanukaan.

Ensin mentiin Shibuyaan ja sieltä käppäiltiin sitten Harajukuun, koska matka ei todellakaan ollu pitkä ja täällä on mukava liikkua jalan (plus sitä ei tuu Suomessa liikaa harrastettua). Näkee enemmän kaikkea, kuin junasta tai metrosta käsin. 




Takeshita-dori oli kyllä aikalailla just semmonen mitä on aina kuvitellukin. Katu täynnä kauppoja ja aivan sairaasti ihmisiä! Jos kaipaa länsimaalaisia, niin siellä niitä todellakin näkee. Nyt sentään käytiin keskiviikkona, kun taas viikonloppusin siellä on "ruuhka-ajat" tottakai.. Tuokin ihmismäärä oli jo ihan tarpeeks meille! 

Kierreltiin kauppoja, joissa saatoin vähän taas innostua. Yhdet kengät lähti mukaan.. Mut ne on kyllä semmoset kengät, joita oon himoinnu varmaan 10 vuotta, joten sallittakoon! Plus että hinta oli ainakin sen 100€ halvempi kuin Suomessa, hih.

"Saakelin Suomijuntti!" 
Helvetin portit. Eli Shrine Gate, joka vei puistoon jossa oli vaivaset 120k puuta.

Kierreltiin aikamme ja ihmeteltiin, kunnes päätettiin lähtee takasin Shibuyaan päin. Josta tuli loppujen lopuks taas ostettua aikalailla tavaraa.. Hups. Mutta nyt oli viimenen Shibuya reissu, niin piti tehä viimeset shoppailut!
Tower Recordsissa oli toki pakko vielä käydä ja mukaan lähti "muutamat" levyt.. Sain vielä alakerrasta kuittia vastaan "special giftit" Mejibrayltä ja SCREWltä kun ostin niiden levyt! 

Mens 109 oli ehdottomasti pakko vielä käydä, koska siitä tais tulla meidän lempi kauppa koko maassa.. Tai no ainakin mun.. "OVARY EXPLOSION!!" Xfrm:ssä oli onneks se ihana myyjä, joten pääsin vielä juttelemaan sen kanssa ja hyvästelemään sen ennenku joudutaan täältä lähtemään! Olis ollu kiva, jos oltas päästy tekeen sama Glad Newsin myyjälle, mutta se ei ollu töissä :(


Sieltä sitten kivuttiin ylimpään kerrokseen, missä on ZEAL LINK:in kauppa.. Jossa alko 19:00 BORN:in fanitilaisuus. Johon meillä oli liput, jotka saatiin kun kävästiin ostamassa sieltä levyt! *3* Kun mentiin sinne takasin tilaisuutta varten, niin se myyjä kävi tuomassa mulle vielä 13 osasen photosetin!! (vieläkin vähän hämmentää että miks mutta ei se mitään XD) Siinä sitten odoteltiin hetki ja juteltiin Australialaisen tytön kanssa kaikenlaista, keikoista yms. 


Meillä ei ollu harmainta aavistustakaan mitä siellä fanitilaisuudessa oli tarkotus tehä, ajateltiin vaan että kävellään siihen, saadaan nimmarit ja lähetään yeah. Mutta joo ei.. Arvatkaa mitkä oli fiilikset kun kävikin ilmi, että saa mennä ottamaan valokuvan koko bändin kanssa... Sydän hakkas ja kädet tutis niin saatanasti. Päässä pyöri ajatus että "Tää ei oo ees todellista!!", sen jumalattoman paniikin lisäks tietenkin.

Sitten tuli vielä se paniikki, että pidänkö takin päällä vai en. Mutta onneks Janne sit sano, että takki pois niin mun tatuoidut kädet näkyy hyvin (koska mulla oli toppi päällä)!

Photosetti minkä sain hih!

Mun vuoro tuli ja menin siihen bändin jäsenien luo, tervehdin nätisti kumartaen. Heti kun ne näki mut niin alko kauhee "Ooo! Sugoi!!" ihasteleminen, hämmennys sisälläni oli suuri, kun kaikki rupes hipeltämään mua kun mitäkin.. JOTAIN EN MÄ TIEDÄ! Mun olis pitäny hipeltää niitä, eikä niiden mua! En mä tota kohtausta pääni sisällä noin ajatellu! EI SEN NOIN PITÄNY MENNÄ!! Ei sillä ei se mua haitannu.. Ei sit niin yhtään.......

Kohteliaisuuksia sateli ja se kosketteleminen, Ryogan käsi mun selällä ja sen hengitys mun kaulalla pisti kyllä pään niin saatanan sekasin että yritä siinä nyt mitään kuvaa ottaa HERRANJUMALA SENTÄÄN!! Ei tollasta voi käydä.. Ei oo oikeesti enää todellista.. Otettiin kuva (mitä kukaan muu ei onneks nähny kun minä XD Ja jota en ajatellu laittaa ollenkaan interwebsien syövereihin. Sen näkee vaan harvat ja valitut, jos ees nekään HAH!), kiiteltiin ja lähin oottamaan Jannee siihen kauemmas.. Olin kyllä oikeesti niin saatanan shokissa ja hämmentyny ja kaikkee että ei MITÄ HELKKARIA JUST TAPAHTU! Saatiin meidän valokuvat, bändin julisteet ja kasa lehtiä, ennenkun lähdettiin takasin kohti hotellia kädet täristen.

Hymyilin ku naantalin aurinko koko matkan ja nyt mun naamaan sattuu aivan saakelisti. Suu koko ajan hymyssä silleen herpenderp, ihme että joku ei soittanu mulle jo valkotakkisia.. En voi vieläkään sisäistää tota koko juttua. EI TOLLASTA VOI TAPAHTUA XD 

Oli kyllä niin täydellinen päivä että ei luoja sentään. Oli kiva nähä vielä se lempparimyyjä Xfrm:stä, nauttia Shibuyan viimeiset shoppailut, nähdä kuuluisa Harajuku ja kaiken kruunas BORN. Nähtiin niiden keikka viime viikolla ja nyt toi.. 


Oon niin onnellinen!!

2 kommenttia: