keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Tokyo, Japan part 10 : Let's put an end... The Final


Päivitetään nyt vielä viimeset päivät kauniissa, nousevan auringon maassa! Nyt kun on jo melkein pari viikkoa täällä masentunu.. Sain jo jonkun Suomikuumeenkin heti kun palasin maanantaina töihin.. Yh :( Pakko päivittää vielä yks, koska Gazette.. Ja koska 10 on hyvä luku lopettaa!

Torstaina käytiin siis Senso-ji:ssa ja Skytreessä, perjantaina oli sitten japanin viimenen keikka. Eli the GazettE at Urayasu Bunkaikan. 

Mentiin keikkapaikalle jo aika aikasin, kun tahottiin vielä (lisää) fanitavaraa. Tulihan sitä taas kassillinen ostettua heh.. Ei todellakaan mikään ihme että laukku oli täynnä.. Melkolailla viimeset jenit meni sit niihin! Pyörittiin ympäriinsä, käytiin kaupassa ja ooteltiin ovien aukeemista. Ja ihasteltiin kaikkia niitä cosplay ihmisiä.. Voi luoja kun jotkut osas olla niin täydellisiä!! Miks Suomalaiset ei osaa? En oo nähny yhtäkään hyvää Reita cossia Suomalaiselta. No en kyllä melkein mitään muutakaan.

Teki vähän mieli käydä ottamassa sen yhen Reitan kanssa yhteiskuva, mutta en sit viittiny (eli uskaltanu)..  

Ovet aukes ja löydettiin meidän paikat, jotka oli vielä paremmat kun viimeks... Rivi 8 paikka 18.. RIVI 8!! Ja se oli just ensimmäinen rivi, joka oli vähän korotettuna niin arvatkaa vaan kuinka täydellisesti näki lavalle?! Ja meidän paikat oli suoraan Reitan ja Aoin kohilla!

Keikka alko taas ihan yhtäkkiä ja eikun moshaamaan pää irti!
Reita oli ylläripylläri taas ihan liekeissä.. Se hyppi menemään ympäriinsä ja olin ihan varma, että se vielä tapattaa ittensä riehumalla niin paljon. Aoikin saatiin vihdoin huutamaan mikkiin! 
Tapahtu aika paljonkin perseiden potkimista.. Reitalla ja Rukilla oli herkkiä hetkiä, mutta niin oli Reitalla ja Uruhallakin..... HERRANJUMALA SENTÄÄN!! Mä en ikinä pääse yli Uruhan perseestä.. Enkä Kain rumpuorgasmeista ja siitä kun se laulaa aina niin tunteella! Enkä siitä miten HELVETIN KUUMA REITA ON!!!! Voi luoja se sen Encore 2 - tyyli.. Ja kaikki.. En kestä. Karasu... Kertokaa mulle Karasusta... 

Rukin välispiikit oli ihania kuten aina. Jossain vaiheessa kun Ruki huudatti yleisöö, niin Aoi vaan pyöritteli silmiään ja haukotteli, kun ei mukamas huudettu tarpeeks! Kaks encoree ja viimenen biisi oli onneks Linda~!

Filth In The Beautyn jälkeen Aoi heitti Jannee suoraan plektrallaan.. Janne sai Aoin plektran!!!! JA SE ANTO SEN MULLE!! MÄ SAIN AOIN PLEKTRAN jolla se soitti FITBin!! Herranjumala.. Mä en osaa sisäistää tätä asiaa. Oon aina ajatellu, että on täys mahottomuus saada Gazettelta yhtään mitään, mutta nyt ;__; ♥



Ja ennenku Kai lähti lavalta niin näytin sille käsilläni sydäntä. Sitten se arpo että heittääkö se sen rumpukapulan yleisön vasemmalle puolelle vai oikeelle. Osotti mua sillä rumpukapulallaan ja viskas sen suoraan kohti. Mä saatana koskin siihen, mut en perkele saanu otetta! 

Keikka oli aivan täydellinen, ei voi muuta sanoo!! Kun lähettiin kohti hotellia niin mun kädet täris niin helvetisti ettei oo tosikaan.. Oli niin epätodellinen fiilis! Ja pieni shokki ja kaikki maholliset!

Selkä, kuten arvata saattaa oli aivan helvetin kipee ja on kyllä nytkin.

Viimesenä päivänä ennen lentoo ei tehty oikeestaan mitään. Toivuttiin keikasta ja masennuttiin. Ja pakattiin.... Voi herranjumala se pakkaaminen oli ihan täyttä tuskaa!! Mäkin heitin kaikki naamamömmöt yms purkit ja turhat paskat pois, jätin pyyhkeenki sinne.. Ja mulla ei silti mahtunu laukku kiinni ilman väkivaltaa ja meni painorajakin yli! 
Onneks Jannella oli vähemmän tavaraa niin se otti sit mun tavaroita ja pelasti tilanteen. Mutta siinä vaiheessa tuli kyllä semmonen hetki, ettei tienny pitäskö itkee vai nauraa. Meni kyllä siltikin mun painoraja yli..... Syytän kaikkia Lauran tuliaisia tästä! XD

Sunnuntaina lähettiin sitte kentälle haikein mielin, raahaten helvetin painavia laukkuja. Nauttien viimeisistä metro ja junamatkoista. Tulee ikävä niitä kuulutuksia, joita toisteltiin keskenämme kun jotkut vajukit.. 

Ostettiin vielä viimeset tavarat kun oltiin menty turvatarkastuksesta, jossa sain vielä nauttia Japanilaisten kohteliaisuuksista. Ton matkan aikana tuli kyllä niin paljon kehuja, että olis voinu vaikka nousta pissi päähän. 

Samalla lennolla meiän kaa oli Battle Beast ja joku toinenki hevipaskabändi. Sit rupes jo masentamaan sekin, ettei voinu enää puhua ihan mitä vaan, kun kaikki ymmärtää mitä sanot.. Oli niin ihanaa kävellä kaupungilla, kun pysty vaan sanomaan ihan mitä halus, ilman että kukaan tajus mitään meidän puheista! 



Lento meni hyvin, sain nukuttuakin vähän. Tällä kertaa katoin 3 leffaa. Japan Airlines on kyllä niin paljon parempi ku Finnair! Ruoat on paremmat ja niin on kyllä kaikki muukin. Mutta hengissä selvittiin Suomeen, saatiin laukut tosi nopeesti ja mentiin Starbucksiin ennenku metsästettiin Mikko. 



Ja eikun nokka kohti kotia. Mulla tuli autossa aivan jumalattoman huono olo ja mä jo mietin että pitäskö käskee Mikkoo pysähtymään että pääsen purjoomaan. Että tervetuloa Suomeen vaan, en kestä XD

Perkeleen Suomi. 

Nyt on järkyttävä ikävä kaikkia niitä pikku ruokakauppoja (varsinkin Funbussia missä oli se yks).. Ja masiinoita mistä sai maailman parhaita kahvijuomia. Ruokaa.. Ihmisiä.. Reitaa.. Ryogaa.. Metroja.. KAIKKEE.. Snif.. 

Nyt vaan raadetaan niska limassa, kunnes Gazette ilmottaa seuraavan kiertueensa. Siinä vaiheessa varataan lennot ja ruvetaan suunnittelemaan uutta reissua! Sitä odotellessa~ Sitä todellakin odotellessa!! En tiiä miten jaksan oottaa siihen asti.

Mutta oli maailman parhain reissu, jota en todellakaan tuu koskaan unohtamaan. Enkä voi sanoin kuvailla miten upea joka ikinen päivä siinä maassa oli.
Ja suuret kiitokset mahtavimmalle matkaseuralle aka Jannelle ♥  


4 kommenttia:

  1. http://en.wikipedia.org/wiki/Circle_K_Sunkus SE OLI SUNKUS. Oli pakko googlettaa ku tuli nyt mieleen XDD

    Voi kiitos itsellesi ♥ ja yli sadan röyhtäyksen putkelle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut mulle se on aina FunBus <3 KOSKA OLEN ERILAINEN NUORI!!

      Mä oon siitä niin ylpee!! XD

      Poista
  2. Mä oon nähny ton BattleBeastin livenä (soitti ennen Nightwishia) ja meinasin tylsisistyä kuoliaaksi eturivissä.

    Mä oon aina tosi varuillani, et mitä puhun ääneen, vaikka olis miten todennäköistä, ettei kukaan ymmärrä. Nimittäin olin Lontoon metrossa yöllä, siellä oli kaksi nuorta japsipoikaa, jotka jutteli seksistä ja naureskeli, että onneks kukaan ei ymmärrä heitä. Istuin vieressä ja yritin olla virnuilematta.

    VastaaPoista
  3. No mä kutsuinkin sitä Ö-luokan kakkahevi bändiks mutta Janne sano ettei se oo niin aattelin olla nätisti XD

    Haaaaahshhhahasfs, vähän hyvä!! Mut joo, ei siellä kyllä keneenkään törmänny joka olis ymmärtäny Suomee. Ja jos olis niin olispahan sekin ehkä saanu iloa elämäänsä meistä XD On aina ilo ilahduttaa !

    VastaaPoista