torstai 19. joulukuuta 2013

Japan haul part 1 : Gazette


Jos mä nyt alotan pikkuhiljaa tekeen näitä materia postauksia Japanista. En todellakaan ollu laittamassa kaikkee yhteen kasaan, vaan ripottelen niitä pariin osaan. Muuten tästä yhestä postauksesta tulis raamatun pitunen..

Oon myös saattanu ostaa "muutamat" kengät tässä 2 kuukauden sisällä.. Hups. No pakko on hommata joululahja itelleen nii!! 

Kuten jo matkapostauksissa mainitsin, niin saatoin hieman kahmia Gazettekamaa.. En sentään ostanu niitä Rukin suunnittelemia kenkiä!! ..Melkein kyllä ostin.
Vielä jäi uupumaan se yks bassolehti, kun en ehtiny löytämään sitä mistään :( Lauralle toin kans tuliaisena pelkkää Gazettesettiä, koska.. Miksei? 


Derp ♥ On pyyhe, paita, huppari, termari, peili, sytkäreitä, photobookki, kassi ja kirjoja!
Pari lehtee ♥ Nyt kun saisin vielä sen basson niin pääsisin opettelemaan biisejä.. 
Tää huppari.. On maailman siistein!!


Tän materiaali on jotain ihaninta ♥
Niin että arvatkaa vaan mitä sytkäreitä mä nykyään käytän..
Maailman siistein termari!! 
Gazetten/Black Moralin vaatteet on aina aivan saatanan siistejä ja jumalattoman mukavia päällä. Kun ne on melkein aina one size, niin ne on mukavan lörttöjä *3* (paitsi maailman kiertueilla koska länkkärit on läskejä XD) 
Toi hupparikin ylettää reippaasti yli mun perseen (mikä ei sinäänsä yllätä koska öö 158cm). Ja se huppu... Oi se huppu. Toi huppari on niin ihana etten ikinä tahtois ottaa sitä pois! Siinä on vielä kaikki Beautiful Deformityn biisien nimet ja OMNOM ♥ En keksi mitään huonoo siinä! Plus että Reita näytti aivan perkuleen kuumalta toi päällä..

Oon myös saattanu tehä Gazette "alttarin".. Jep! XD Mulla on kuitenkin niin paljon levyjä, dvd:itä yms Gazette tavaraa niin ajattelin että on se ny paljon järkevämpää laittaa kaikki samaan paikkaan ettei tarvii metsästää niitä ympäri kämppää. Niin tein sitten yhestä kirjahyllystä sellasen, mihin laitan vaan Gazettee! Laitan siitä kuvaa kunhan saan sen valmiiks. Mut voi että se on kyllä hieno!! 

Ostin mä sit vielä pari levyä mitä multa puuttu! 
Ja tietty kaikki ne 5miljoonaa flyeriä mitä tuli joka tuutista.

Ja se Aoin plektra ♥

Enää 2 päivää ja sitten on viikonloppu.. Tää viikko on ollu ihan kauhee ;___; Voisin vaan nukkua ikuisesti. No joo, mut kohta joulu!! ♥ Oon saanu jo pari lahjaaki, hih~


0 kommenttia:

Lähetä kommentti