tiistai 10. joulukuuta 2013

Long time no see


Whiiiiii, 14 päivää Jouluun! 

Oon saanu jopa töissä mun joulufiiliksen päälle, mikä on sinäänsä ihme koska joulun aikaan on hieman rankahkoa tuo työn teko.. 
Ja oon jopa saanu joululahjat ilman tullia! Mitä helkkaria! Itelleni kun tilaan jotain, niin aina kaikki menee tulliin.. Mut nyt sit ei. No.. Ehkä niilläkin on joulumieltä wat?

Mut ehkä tätä tonttuilufiilistä auttaa se kun värjäsin hiukset heti Nipponin jälkeen PITKÄSTÄ AIKAA punaseks ♥ Tulee kunnon tonttu fiilis kun juoksee tuolla ympäriinsä. Oi että~ Tosin on kyllä ikävä pinkkiä.. Köh.
Mietin jossain vaiheessa ruskeetakin mutta ajattelin että tylsistyn siihen viikossa, kun vähintään joka toisella on ruskeet hiukset.. Ja muutenkin, liian tylsä väri mulle. Saa sit nähä mitä mä ens kerralla keksin hoho! Mutta nyt ajattelin kuitenkin taas kasvattaa tota sivusiiliä pois... Kunnes kyllästyn sen kasvattamiseen ja sheivaan pois, eli noin 2 viikon päästä luultavasti.. No jaa, ei voi tietää! 



Laurakin kävi täällä toissa viikonloppuna. Pidettiin pitkästä aikaa ihan vaan tyttöjen ilta ♥ Ei oikeestaan tehty mitään muuta paitsi jauhettiin paskaa koko se... 14h kun ryypättiin? Katottiin me NLSG:n encore dvd ja tehtiin taas blindfolded makeup challenge, koska se on niin mahtava. Me ollaan niin hyviä meikkaamaan... Mutta mitään muuta ei sit tehtykään, ja oli ihan parasta!! Ja pääsin vihdoin antamaan sille sen jäätävän kasan tulkkuja!

Mut joo, JOULUUUUUUUU!! On tullu koluttua kahet pikkujoulut, nom nom jouluruokaa *3* Työpaikan pikkujouluissa oli kyllä yllättävän hauskaa! Ei uskois työpaikan pikkujouluissa olevan noin kivaa! :D Mutta paras jengi on paras, minkäs teet.
Mun joululahjalista on tänä vuonna supistunu vieläkin pienemmäks. Ellen sitten yritä keksiä kaikkee "turhaa" millä en tee mitään, mutta haluaisin toisaalta kuitenkin.

1Verwelktes Gedicht Limited Edition
2. Tatuointilahjakortti as always
ja öö öö öö.. Olikohan muuta
3. No kaikkia Gazetten levyjä mitä mulla ei oo
4. Ja no tietty kaikki Gazetteen liittyvä kelpaa

Siinä. Done. Kun en yksinkertasesti tarvii mitään. Ja toi Japanin reissu oli mulle ihan tarpeeks suuri lahja, vaikka itse maksoinkin kaiken mutta silti!!  

Oon siivonnu täällä ihan perkuleesti. Tuhlasin sen mun viimesen lomaviikon siivoomiseen.. En oikeesti tehny tässä kämpässä sillon mitään muuta ku siivosin. Ja tuntuu että silti löytys lisää. Joulusiivoukset ah ♥ En oo ees ottanu mitään kuvia, että voisin tähän blogiin lätkiä niin pistetään ny instaa.. JEE!



Tahtosin sinne Ikeaan koska tarviin tohon Gazetten keikkajulisteeseen ihan pirun isot kehykset.. Se on pakko saada kehyksiin, kun se ekakin on. Plus että mulla on täydellinen paikkakin sille jo valittuna!

Ajattelin päivitellä tässä jossain vaiheessa jotain materia postausta sieltä Japanista.. Koska se tavaramäärä mitä mä sieltä hommasin on uskomaton.. XD Kunhan nyt saa aikaseks! 

Kauhee ikävä.. Melkein itkua tarvii vääntää aina välillä. Siis oikeesti, IHAN JÄRKYTTÄVÄ!! Eikö tää lopu ikinä? Vai pahenee vaan.. Haluun niin kovasti Gazetten, BORNin, Mejibrayn ja ja ja keikalle..  Oikein pahaa tekee. Tahon takas.. Laskeskelin että jo 2/3 kuukauden palkalla selviää ihan mainiosti siellä! Jos otankin äkkilähön tohon tammi/helmikuulle.. Käyn moikkaamassa poikia ja tuun takas EN IKINÄ.

No joo JEEEE JOULU JOULU WHOOO!!!


0 kommenttia:

Lähetä kommentti