keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

July GETS


Joskus pitää vähän palkita itteensä ja silleen.. 

Kuten aina sanon niin eihän kenkiä voi olla liikaa... Ja JC:t ostetaan jos halvalla saa HAH! Plus että oon lahjottanu/myyny laatikollisen mun vanhoja kenkiä pois niin heh XD
Joten saatoin taas ostaa parit Jeffrey Campbellit...  
Sain täysin uutena ja maksoin VAAN 60€, ovh n 200€!! TAIVAS!


Jeffrey Campbell Damsel Spike

Valkosia korkkareita mulla ei vielä ollukaan! Ja noi tummat piikit nom ♥ Niin paljon piikkikenkiä... XD You can never have too much studs!
Ei toivookaan, että saisin kaikki JC:t mahtumaan tohon..

So pretty! 
Vähän jännitti että miten noilla sujuu käveleminen, mutta kuten JC:n kengät aina niin noikin on taivasta jaloissa. Kyllähän se sen totuttelun taas vaatii, mutta no biggie! (katotaan vaan niin oon kohta saikulla ku oon murtanu nilkkani :)))) Aina voi toivoo köh )




Olin osallistunu Facebookissa johonkin RIMMEL:in kilpailuun missä kysyttiin lempituotetta, niin voitin sitten tän meikkikasan HAH! On se voittaminen niin kivaa~
Vähän vaan jänskättää että kuinka tummaa toi BB ja meikkivoide on.. Suomen markkinoilla on nimittäin tasan yks meikkivoide jonka oon löytäny ja joka sopii mulle sävyltään :D
Ostan yleensä suurimman osan meikeistä joko Japanista tai Koreasta, koska ne on aina parempia ja halvempia ku mitkään täältä saatavat. 

Totakin Scandal Eyesin "Vedenkestävää" kajaalia mä jo kokeilin, mutta kuten yleensä kaikki "vedenkestävät" meikit, ni paskat tuo mitään kestä :D Sekunnin päästä ku oot sen silmiis saanu, niin se on valunu jo poskille. Vidd mitä paskaa. 

Toi Apocalips mulla on jo itelläni samassa sävyssä (102 Nova), että jos joku tahtoo avaamattoman tommosen niin sanokaa.

Onneks on Japani, Korea ja eBay, halleluja!




Samaten jossain nettisivulla oli joku kesä ale, niin ostin 6 cd:tä, paidan ja ton Arenan ja maksoin niistä yhteensä 45€... HAH :D MATERIAAAAHAHH!!

Käytiin viime viikolla siellä oopperassa kattomassa Tosca! Ja mä kyllä tykkäsin :D Mutta mun hienostopylly ei arvostanu kirkon kovia penkkejä... Ens kerralla otan tyynyn mukaan, tai sit mennään johonkin missä on pehmeet penkit... 


Syyskuussa mennäänkin sitten kattomaan Sinfoniaorkesteria Tampere-talolle. Ollaanpa me nyt sivistyneitä prkl.




Katsokaa sitä!!
Porukoille tuli vihdoin uusi kisuli, jolla ei oo vielä nimee mutta mulle se on Iita Essi aka Ms Tankki, kunnes sille saadaan nimi.

SO CUTE!! Se on niin piän etten kestä! Se on Yodan kauan kadoksissa ollu sisko, siitä tulee isona varmaan aika samanlainen ku Yodastakin.. Näöllisesti huom.. XD




6 kommenttia:

  1. Eih!! Sulla on tuo yks Despan juliste, jota oon kuolannu ikuisuuden!! Tuntuu et kaikilla muilla on se paitsi mulla. ;___;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Brilliant vai LID? Ku mulla on joitain julisteita kaksin kappalein, niin voisin kattoo onko niin saisit sen toisen!

      Poista
    2. BRILLIANT! Mä muistaakseni tilasin sen sinkun just, kun julisteet oli loppu 8( Mullakin on ollu monesta Despan julisteesta useampi kappale, mut oon antanut ylimääräset pois.

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    4. Ok! Mun pitää kattoo ku en muista yhtään mitä niitä on :D Kunhan jaksaa tehä jotain tässä saakelin saunassa, yhhh

      Poista