lauantai 27. huhtikuuta 2013

I have to protect the one thing I can't live without


- Tony Stark ♥

Mentiin keskiviikkona kattomaan Iron Man 3 med Janne! Ensi-ilta tottakai! Olin ihan täpinöissäni ku en millään ois malttanu oottaa. Harvoin odotan mitään leffaa noin paljon, ja ei kyllä menny hukkaan toikaan!! 
On wednesday we went so see Iron Man 3 med Janne! On the opening night OFC! I was so frigging excited because I've been waiting that movie for so long. I usually never wait any movie that much.. But my excitement didn't go to waste, because holy shit!!

I am Iron Man
Laitoin ensimmäistä kertaa ton paidan päälle. Oli tuskaa odottaa että vihdoin saan käyttää tota, se on niin mahtava!! Ja tohon vielä ne mun keltaset Jeffrey Campbellin Spiky Litat ♥ Ja huom, toi kolmio hohtaa pimeessä!
Finally I got to wear my Iron Man suit shirt that I bought ages ago, but I wanted to save it to the premiere! I frigging love it ♥ And with that I wore my yellow Jeffrey Campbell Spiky Lita shoes ♥ And notice that triangle glows in the dark 8D

Oltiin otettu poppoo mutta eihän siitä syömisestä oikein mitään tullu. Jos on noin hyvä leffa, niin en pysty syömään ku tapitan sitä leffaa niin kikseissäni että pian tukehtuisin.. Joten sitten jossain rauhallisessa kohassa mätin ne melkein kaksin käsin että pääsin niistä eroon XD 

En oo kyllä pitkään PITKÄÄN aikaan nähny mitään noin hyvää leffaa.. Avengers oli edellinen mutta VOI JEESUS NY OIKEESTI!! Aaaaaaaa en kestä. Robert Downey Jr. on täydellinen Tony, kun se on itekin ihan samanlainen ku Tony! 
Mutta joo.. Kierin kikseissäni ja kusin hunajaa koko leffan ajan. Parhautta ♥

We took popcorn (ofc) to the movies and well.. I wasn't able to eat them properly. If the movie is THAT GOOD I can't eat because I'm just staring the screen drooling, At some point when some quiet scene came, I ate the popcorn like a frigging pig so I could get rid of them and fully focus on the movie!

I haven't seen that AWESOME movie in a long time!! Avengers was the last as awesome one. BUT HOLY FUCKING SHIT!! Robert Downey Jr. is perfect Tony Stark. He's almost the same as Tony for fucks sake. And he is like one of the hottest people on the earth... 
But yeah.. I pissed honey and almost died because that movie was just so fucking perfect!!! ♥
Derp 
Käytiin sitten eilen Tuomaksen kanssa kattomassa se uudestaan 8D Koska.. Perkele. Tällä kertaa pystyin kattomaan sen jopa ilman vinkumista ja muita tuskia. 3 on kyllä Iron Maneista parhain! Harvoin jatko-osat on parempia ku eka, mutta tää on kyllä jotain niin mahtavaa.
Yesterday we went to watch it again with Tuomas, because.. Fuck. This time I was able to watch it without wanting to scream out of excitement. Iron Man 3 is the best of them all!! Sequels are usually never better than the first movies, but this one... Mmmmm~


Ennen leffaa käytiin syömässä Amarillossa.. Ja kertokaa vähän tosta mun annoksesta! Miten toi kaikki olis muka tarkotus saada syötyä? Aina mä onnistun ottamaan kaikista isoimmat annokset, ku Tuomaksella on aina puolet vähemmän mättämistä prkl. 
We went to eat before the movie.. And tell me something about my plate. How the fuck I'm suppose to eat all that?! My serving is always huge compared to Tuomas. God damn it !

Avattiin myös viime viikolla TERDEkausi ♥ Oli jotenkin tosi hehkeetä siemailla duunikuteet päällä jotain Breezeriä.. 
Last week we also opened terrace season ♥ I felt a bit awkward while drinking my cider in my work clothes... XD

1 kommenttia:

  1. ARVAA MITÄ MÄ HUOMASIN ÄSKEN?? hehhhehheh, nyt en voi lopettaa nauramista... :D

    photobomb level Yoda (tossa ekassa kuvassa). SOON.

    oikeesti miks tää on näin hauskaa :DDDD
    t. varpaat.

    VastaaPoista