tiistai 22. maaliskuuta 2011

Kenkiä ja niittejä ja niittejä kengissä

Ulkona on oikeesti +10 lämmintä..
Kohta on KESÄ~ Tai ainakin kevät. Ja se on jo ihan jees!


Nyt sit tekis mieli tilata semmosia kenkiä, joilla kelpais talsia tuolla jumalattomassa loskassa.






Silmät huutaa hoosiannaa näille kengille.. Olisin tilannu jo heti noi harmaat, mutta voi perkele ku ei oo oikeeta kokoa, shit! Tänään ensimmäisellä askeleella tennarit oli jo ihan läpimärät ja kumisaappaita mähän en jalkoihini laita.. Muutenkin tollaset maiharit olis siistit ku ne ei oo niin massiiviset, vaan tommoset sirommat.

Nyt taas näin kevät aikaan jotenkin mystisesti aina löytää enemmän energiaa ja koko ajan tekee mieli tehdä jotain. Esim nyt tekis mieli mennä Shellille erittäin paljon.. 

6 kommenttia:

  1. Ihania kenkiä, voisin ehkä käyttää tommosia :).

    VastaaPoista
  2. Äläpä, meinasi itku päästä kun ei ollu noista toisista kokoa..

    VastaaPoista
  3. Moro, satuinpa pompahtamaan tänne ja ajattelin kysästä että mitä kokoa noista harmaista kaipaisit? Mulla on noi just samat (luultavasti?) eBaysta koossa 38 enkä oo ainakaan vielä käyttänyt kertaakaan.

    VastaaPoista
  4. Onko? 38 olis just mun koko.. Voin kyllä ihan mielelläni ostaa ne sulta nurkista pyörimästä, jos vaan haluat luopua!! :D

    VastaaPoista
  5. Joo kyllä mä melkeen voisin ne myydä mut en kovin halvalla ainakaan koska ne on tosian ihan käyttämättömät enkä oo ihan varma haluanko luopua niistä kuitenkaa :---D Niin ja postitukset on valitettavasti sen törkeet 8,50€ ellet Tampereelta voi noutaa. Heittäisin nyt kuitenkin joku... 35€ näin nopeeta. Mä mietin hetken vielä ja ilmotan sitte!

    VastaaPoista
  6. Jees, tottakai! Kyllä mä niistä ihan inhimillisen hinnan oon valmis maksamaan, uudet kengät ni ei oo paha.
    Mut ilmota sit tosiaan jos oot valmis luopumaan niistä, ni katellaan si! :D

    VastaaPoista