tiistai 29. maaliskuuta 2011

I don't know why I'm awake..

Oli kyllä taas työpäivä sieltä paskemmasta päästä.. Tshiish.
Mutta onneks sain jotain pientä postissa~ It always feels like mini x-mas.

Pääsin perjantaina pitkästä aikaa Rumaan hengaamaan! Olin tosin selvinpäin koska piti lähtee sit sieltä suoraan töihin. Mut huomenna pääsen Rumaan rumailemaan rumasti alkoholisoituneena, koska on Tupsun synttärit! ♥ Damn, en millään malta odottaa!

Supermaaaaaan!! eBay on edelleenkin mun elämäni rakkaus 8D Ja ton huivin löysin jostain.. Jostain kaupasta ku kiertelin Jämsässä ennen tatska-aikaa.

It's me Mario - kaulakoru!! This is so frigging awesoooome! Toi on just niin kiva ku se on tehty helmillä ni se näyttää just tollein hienosti pixelöityneeltä.

Ja tässä taas jatkettu versio half-sleeve projosta! Meni taas se 4 tuntia siinä hakatessa, mut se ei kyllä todellakaan tuntunu ku ehkä 2 tunnilta.. Johtuen varmaan siitä että naurettiin perseemme irti Jounin kanssa. Esim se oli erittäin kaunista ku se rupes.. Tai no yritti laulaa japaniks jotain. Oli kyllä taas niin hulvatonta ettei mitään rajaa! Odotan innolla ens viikon tiistaita ni jos tän sais valmiiks~
Koska oon nyt jo ihan shokissa kuinka helvetin hieno tää on! Saan varmaan jonkun sydärin ku tähän saadaan vielä väritki. Nyt tää on vähän tämmönen kökkösen näkönen ku tää on ruvennu paranemaan ja käsi on ihan mustelmilla XD Mutta ah ♥

Rupesin muuten miettimään että mulla on varmaan joku tunnevamma, koska ei oo vieläkään ollu yhtään tuskasta hetkee tatuoimisessa.. Ajattelin että nää taustojen laitot jo rupeis sattumaan jossain vaiheessa kun sitä samaa kohtaa kuitenkin joudutaan hinkkaamaan sata kertaa. Mut ei sillä, ei se mua haittaa :D

Random naamakuva tähän loppuun taas! Ei mulla muuta~

0 kommenttia:

Lähetä kommentti