sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

"Tiedätkö mikä on pieni, äänekäs ja syttyy auringon valossa tuleen hetkessä?"


"Janna"
Nauroin tolle niin paljon että meinasin kuolla XD Se on niin totta!!

Lupasin tossa jokunen postaus sitten ruveta kääntämään myös englanniks tätä.. Mutta enhän mä sitä muistanu ennenku nyt, hups. Janna ja Jannan kultakalamuisti. Yritän nyt tehä sitten enemmän lyhyempiä postauksia, koska käännösten kanssa näistä tulee pian kilometrin pitusia :D

I promised a while ago to start writing this also in English! But me and my suck ass memory, I totally forgot about it. Sorry! I will try to remember it from now on! 

Alotetaanpa tämä postaus nyt tällä, kaikista tärkeimmällä asialla...
ME SAATIIN LIPUT GAZETTEEEEEEEEN!! ♥ Menetin yöuneni.. Itseasiassa ne on kyllä vieläkin kadoksissa... Prkl. Missä oot rakas uni? ;___; 

En saanu ti-ke yönä ollenkaan unta ja kun vihdoin ja viimein nukahin, niin näin unta TMH4N'S (uuh Zero ♥), ja sitten se muuttu siihen että luulin nukkuneeni pommiin, enkä saanu lippuja. Siitähän se riemu repes ku heräsin sydänkohtaukseen ja olin jo juoksemassa koneelle kun tajusin että kello on VASTA 8am! Liput tuli myyntiin vasta 9.. SAATANA XD Mentiin sitte päivystämään koneelle jo puolelta. Onneks mentiinkin koska Tikettiin oli tullu uus jonotussysteemi.. Prkl! 
Oltiin just ite saatu ostoskoriin 4 kpl VIP-lippuja, kun Tiketti jo ilmotti että VIPit on loppuunmyyty.. Ja kello oli 09:02 :) Moi. Normiliput meni siinä 09:30 lopullisesti! Mutta varauksethan raukee sitte huomenna, niin sillonhan niitä luultavasti tulee lisää. 

WE GOT THE TICKETS TO THE GAZETTE'S GIG IN FINLAND!!! I lost my sleep because of the huge stress I had over the tickets, and I'm still not sleeping normally. The sale started on wednesday (and ended lol), so I saw this dream on tue-wed night (after I finally had fallen asleep.. managed to sleep 30min that night) that I didn't wake up to my alarm clock.. And that I didn't get the tickets. I woke up thanks to a huge heart attack and almost ran to my computer, but then I realized to check the clock and it was only 08:02. Tickets came to sale at 9:00 XD Yay for me \,,/ 
We had just managed to put our tickets to the shopping cart when "VIP-tickets are sold out".. IN TWO FUCKING MINUTES!! And people said not to stress about the tickets so much.. Pfft. Normal tickets sold out in about 30 min, but tomorrow the reservation time will run out, so I believe there will be some more of them if anyone wants :) And yes, I know everyone wants. WHO WOULDN'T WANT TO SEE GAZETTE?!

VIP
Niin että tota.... ME NÄHÄÄN GAZETTE!!! ;___; 
Ja nähään ne ehkä tänä vuonna vielä syyskuun jälkeenkin ;DDDD ♥ HIHI!! Oon niin onnellinen, että onnellisempaa ihmistä ette tästä maailmasta taida löytää. Nyt saan myös hyvän syyn (paskat mitään semmosia kyllä tarvii) ottaa vihdoin sen toisen Gazette tatuoinnin, mitä oon himoinnu vuosia.

So.. WE ARE GOING TO SEE THE FUCKING GAZETTE!!!! ;___;
And maybe we will also see them after September ;D ♥ I'm so fucking happy that I can bet that you won't find anyone who is as happy as I am. We've been waiting for them to come back here for SIX FUCKING LONG YEARS!! FINALLY!! ♥ Now I have a good reason (like I need one..) to get my another Gazette tattoo~


Mut tosiaan.. En oo ti-ke yön jälkeen nukkunu minään yönä 5h enempää.. Olin yhessä vaiheessa yli 50h hereillä. Ei se muuten olis haitannu, mutta rupesin näkemään haamuautoja ku olin töissä.. Niin se ei ollu kivaa.. Eikä turvallistakaan. Seuraavina öinä nukuin sitte jotain.. Pari tuntia. Että TERVE PERKELE! Kuhan saan nukuttua ennen perjantaita hyvin niin mä oon ihan tyytyväinen.

But yeah, I haven't been sleeping well after tue-wed night. max 5h/night. And at some point I was awake over 50 hours, and I started to see hallucinations for fucks sake. Not safe to be driving in that condition, that I can tell you XD

Ainiin, ja sillon ti-ke yönä onnistuin aiheuttamaan elämäni ensimmäisen lommon työautoon!!  Onneks kukaan ei ollu näkemässä, koska nauroin niin paskasesti seuraavat 15min, että ne olis varmaan soittanu mulle valkotakkiset. Parempi on nauraa ku itkee hei!! Harmitti nääs vähän että pääsin noinkin pitkälle ilman mitään tuhoomisia ja nyt se meni sinne :(( Nyt en voi enää sanoo että "Lälläslää mäpä oonkin niin pro, etten oo vahingoittanu yhtäkään työautoo :)))" Mutta rispektit mulle että onnistuin kuitenkin olemaan 2½ vuotta hommissa, ennenkun vihdoin ja viimein "tuhosin" jotain. En usko että kovin moni tässä työssä on onnistunu pitämään autot ehjinä noin kauaa. Ja pääsinpähän näkemään kuuluisan vahinkoilmoituslomakkeen!

 I also managed to make my first dent to my work car. 2½ years without not failing at work and now I did it. Thanks Gazemen! You are taking my sleep and destroying my car XD

SHE WHO MUST BE OBEYED
Mun nimpparit oli perjantaina. Olin ite totaalisesti sen unohtanu koska en oo ikinä mistään nimppareista perustanu. Mutta tälläkertaa oli kyllä kiva nimipäivä! Aamulla töissä kaikki oli ihan psykoina.. Apua. Ku pääsin kotiin niin olin saanu 3 korttia, joista yks oli työkavereilta (Aaaw ♥) ja yks Sallalta. Josta survasin ton kuvankin. Olin ihan ";__; ♥". Parhain kortti ikinä. Ja toi avaimenperä on mulle niin täydellinen etten kestä XD Kiitos ♥
Eilen kun menin työautoon niin sinne oli jätetty suklaamuna ja lappu jossa oli sydämiä ja "Jatina". En tajuu mistä ne noita lempinimiä aina mulle repii XD Ei mulle koulussa kukaan keksiny mitään *katkera*. Mut mun työkaverit on kyllä oikeesti parhaita~

My name day was on friday, I had totally forgotten about it cuz I don't really care about name days.. But this year it was different! Got hugs from co-workers and a postcard, aww they are really the best co-workers anyone can have ♥ One of them had left me a Easter egg with a note with hearts in it. So cute~
Got also one card (pic) from my friend who I see too seldom!! That key chain is too awesome! It's just so me that I can't even afkjafajsf XDD

Say bye bye to that hair!
En voi lopettaa postausta ilman kuvaa mun kauniista naamasta, joten siinä on. Tiistaina parturi luojan kiitos perkele. Sillon lähtee tukka ja tulee uus väri. En malta odottaa enää!
Oho, tulipa perkeleesti tekstiä. Nyt ruokaa! Ja postailen lisää ehkä tänään, ehkä huomenna. Saa nähä millon nuukahan!

I can't end this post without a beautiful picture of my face. I have a barber on tuesday, finally!! Gonna cut and colour it! Can't wait anymoooreee!!
Whoops, that's a lot of text.. Now food! I will do another post soon, maybe today or maybe tomorrow, lol!

2 kommenttia:

  1. En harrastaa darraa, not my thing14. huhtikuuta 2013 klo 14.33

    Gazetteeeeeeerleöhytreöht.öäh.röäj.rtöärt.öä.gäa<3

    Kyllähän sulle koulussa keksittiin lempinimiä. Tai opettajat keksi. Tai siis Jammu. Senkin vompatti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Darra sulla on kuitenkin, et vaan kehtaa myöntää, OUJEE ;D Ainiin se Vompatti XDDDSADHASFHAS Oon blokannu sen mun mielestä..

      Poista