perjantai 19. huhtikuuta 2013

Huhtikuun LivBox


Oon ihan totaalisen rakastunu näihin bokseihin! Ihan super mahtavaa saada joka kuukaus kaikkee pientä kivaa, mitä pääsee kokeilemaan! Ja yleensä näissä tulleet tuotteet on ihan mahtavia! 
I have fallen in love with these LivBoxes! It's so awesome to get few new products every month! And usually every product is super awesome.


Sain mun kolmannen LivBoxin viime viikolla! Tällä kertaa boxin teemana oli silmät! 
- Avenen terveyslähdevesi
- Cliniquen High Impact Mascara 
- Simplen silmämeikinpuhdistustyynyt
- Paesen luomiväripaletti 

Oon himotellu tollasten puhdistustyynyjen kokeilua jo kauan, mutta en oo ikinä jaksanu ostaa XD Munkin paperin ohuelle iholle noi on pelastus.

Mun on ollu tarkotuksena ostaa uus ripsari, mutta nyt mun ei vielä sit tarviikaan ku sain boxista onneks semmosen! 

Kokeilin tota terveyslähdevettä, ja mun suurimmaks yllätykseks se perkule vie toimi! 
Ripsari oli kans aivan mahtavaa, kun taas noissa luomiväreissä oli tosi vähän pigmenttiä. Mutta täytyy joskus kokeilla sitten kunnon pohjustuksen kanssa jos se sitte ottas.

So I got my third LivBox last week. This months theme was eyes.
- Avene's Thermal Spring Water
- Clinique High Impact Mascara
- Simple eye make-up remover pads
- Pease eyeshadow palet

I've been meaning to try those eyemake-up remover pads for a long time and now I have the chance! I think these will be perfect to my super sensitive and paper thin skin.
Now I also got a new mascara that I've also been meaning to buy and now I don't have to!

Töissä on ollu taas hirveetä säätöö tällä viikolla ettei oo tosikaan. Työkaveri tuuras mua kaks päivää ja se evotti ihan kympillä, niin tottakai se yritti sitten syyttää mua siitä. Ensin siitä että autosta meni jarrut, niin munhan piti siitä sitten ilmotella ja hommata sille huoltoaika. Sitten toisekseen siitä että sillä oli jääny lehdet kesken. Sanoin vaan että ei mulla oo ollu mitään ongelmia ja katon seuraavan kerran että onko siellä virheitä. No eihän siellä mitään virheitä ollu. Koska minähän tietenkin olen täydellinen enkä tee virheitä :)))) Kyrpii tommonen, mutta minkäs teet perkele XD Luojan kiitos huomenna on perjantai.. Hajottaaaaaaaa!
This week has been a total shitfuckass at work. Co-worker did my job for two days and failed miserably. First she tried to blame me for destroying the brakes in the car and I had to get it fixed. Then she failed at.. Everything and tried to put the shit on my back. I told her that I'd check if I have done something wrong. So I checked everything and there wasn't a single mistake. So fuck you :)) I know how to do my job, clearly she doesn't. That kind of behavior pisses me of, especially when I'm the youngest in the company, and I still do a better job than the older ppl in there. WTF?! THANK GOD it's Friday tomorrow.

Jos ens viikko on tämmönen samanlainen, niin mä en kyllä tuu selviämään hengissä.. Perkele XD Eilen nukahin tähän tietokoneen ääreen kuulokkeet päässä, heräsin sitten 10min päästä siihen kun Byo rupes kiljumaan mun korvaan. Hyvä etten saanu sydänkohtausta perkele.
If next week is as terrible as this, I'm not going to survive.. Yesterday I fell asleep while nerding and listening to SCREW. I woke up after 10 min when Byo screamed to my ear. Holy shit I almost got a hear attack.

Sain mun uuden hiiren tiistaina ja oon ihan rakastunu. Langaton, 8 nappia ja toi on niin täydellisen tuntunen etten kestä Plus että se on sen verran viisas että se sammuttaa ittensä kun sitä ei käytä. Toisinkuin mun entiset langattomat jotka oli koko ajan päällä ja kulutti patterit 5 sekunnissa. Toi väri!! *3* ♥
I got my new mouse on tuesday and I'm in love! Wireless, 8 buttons and it's super good in hand. And it's wiser than my old wireless mouses. It shuts itself when you don't use it so it saves battery. I love love love it!! That colour!! *3* ♥

Jos selviän tästä työpäivästä, niin heti lähtö Tampereelle!!
If I survive this workday, we shall leave to Tampere right when I get from work!! 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti