sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

March gets and stuffs


Onpas mukavaa kun on 4 päivää vapaata~ Oon kyllä nyt niin sekasin päivistä ettei oo tosikaan... Oli ihan mukava laskeutuminen töihin loman jälkeen kun oli vaan 4 päivää töitä ennen näitä vapaita :D 

Simo ja Ville tuli istumaan iltaa tänne nyt perjantaina. Ja meillä on Iitu ja Jasu hoidossa, kun porukat lähti johki, all dem kitties ♥

Lomalla tuli käytyä shoppailemassa ja Ikeassa, ja mua pyydettiin jossain vaiheessa töihinkin kesken loman, mutta ei pystyny. Oli niin paljon tekemistä. Plus ettei jotenkaan kutita lähtee lomalta töihin, kun lomaa niin pirun harvoin saa.
Ikeasta tuli hommattua ihan riitettävästi tavaraa.. Hommasin vihdoin sen uuden peilin, josta puhuin joskus 2 vuotta sitte.. Ja tietenkin kaikkee muuta mahdollista. Maistoin myös ensimmäistä kertaa IKEAN LIHAPULLIA OMG! Eipä ollu kovin kummosia.. En ymmärrä sitä hypetystä niistä :D 

Käytiin sillon myös siellä Devin Townsendin keikalla Seinäjoen Rytmikorjaamolla! Keikka oli ihan jees, mutta se ensimmäinen lämppäri Shining oli kyllä... Ihan tuhottoman karsee :D Survoin korvatulpat mahdollisimman syvälle, ettei kuulis niin paljoo. Toinen lämppäri Periphery oli hyvä! Oon saanu traumat lämppäreistä, kiitos Slipknotin keikan.


Rytmikorjaamo on kyllä ihan mahtava keikkapaikka!! Harmi vaan että se on Seinäjoella, keskellä ei mitään. Jos Jyväskylä on keskellä ei mitään, niin missäs Seinäjoki sitte on :D

Sheivattiin myös mun hiukset just sillon lauantaina! Kyrpiinnyin totaalisesti siihen, kun hiukset kasvaa liian nopsaan, niin nyt vedettiin sit niin lyhyeks kun koneella vaan saa. Nyt tarvii sheivata vaan kerran kahessa viikossa :D







Ajattelin pitää tätä punasta vielä kuukauden ja värjään sit ennen BOYFRIENDin keikkaa.. Kunhan vaan osaisin päättää värin, hohhoijaa. Ja mulla on nyt varmaan 3cm juurikasvu, nami~



Gazettelta tuli uusia vaatteita HOH HOH HOOO!! Oli ihan pakko. Tilasin tän paidan lisäks vielä toisen paidan ja hupparin, mutta niitä en vielä saanu. Mut voi jösses tää paita on maailman ihanin vaatekappale!! Se on ihan törkeen iso ja löysä ja aivan ihanan mallinen ja materiaali on ihanaa ja toi printti AH! ♥ Mä tarviin kohta toisen hyllyn mun Gazettepaidoille, kun.. Niitä on aika paljon niin ne ei kohta enää mahu yhteen.. Send help.

Ja elämäni ensimmäiset TEKOnahkahousut. Oon himotellu nahkahousuja ties kuinka kauan, mutta en oo sit ikinä viittiny ostaa koska asd. Nyt oli sit -50% ni oli pakko. Ja voi taivas miks en oo aikasemmin ostanu!


Ja näitä kenkiä ei vaan voinu jättää kauppaan.. Maiharit, teräskärjellä VAAN 20€!! SHIAAAT!! Halosella oli super alet kun ne muutti eri paikkaan, OLI PAKKO! Olis ollu laitonta jättää ne sinne.

Sain myös vihdosta viimein Gazetten uusimman live dvd:n!! Jonka odotteleminen tuntu ikuisuudelta prkl.. Ja nyt täytyy kyllä sanoo, että toi dvd makso niin perkeleesti (yli150€köhköhperkeleentullisuatana) ettei oo tosikaan XD Itkettää ajatuskin mutta... On se sen arvosta.. Varmaankin.. KOSKA EN OO VIELÄ NÄHNY KOKO VITUN DVD:TÄ!! Mutta kyllä se kestää sen 4h.. Ni.. Ja Gazette.. Niin.. Joo. Mut en voi kattoo sitä vielä, koska se pitää kattoo Lauran kanssa että voidaan kuolla yhdessä.. 4 tuntia.. Me oikeesti kuollaan.

Sit lynch.in 10th anniversary special cd+dvd ja BORN Live the Stalin ♥

Oon ottanu ny rennosti nää ylimääräset vapaapäivät, nukkunu ja kattonu leffoja. JA PIIRTÄNY PRKL!! Nyt mulla on vaan 700 keskeneräistä työtä :) Tekis mieli kattoo Star Warsit ja Potterit.. Taas. Samaten Hobitit ja LOTRit. Huomenna voi olla paikat vähän kipeet jos jatkaa makaamista XD

Katsokaa tästä hieno MV. Koska EXO ♥ Oon luukuttanu tätä menemään 247, tai no koko albumia EXODUS:ta. Mutta tää mv on vaan niin hot.. Tao on.. Ihan kiva.. :)))) Tykkään enemmän EXO-M:n versiosta, ihan vaan Taon takia.. Koska voi jumaliste!! Mutta EXO-K:n biisi kuulostaa paremmalta. Ei oo helppoo.



4 kommenttia:

  1. noi musiikkivideot on aina kyl jotain xD

    VastaaPoista
  2. Nahkapantsut! Sopii sulle! Mäkin oon pikkutytöstä asti niistä tykänny, mutta ikinä en oo uskaltanut ostaa/päälleni laittaa, kunnes nyt, kun ovat muotia. Ai että tykkään! :D Koon kanssa tosin JÄLLEEN vähän ongelmia... Sais olla lahkeista lyhyemmät ja tiukemmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Joo mulla on ollu sama mutta nyt repäsin XD ja pitkäthän nuokin on kuten kaikki housut AINA ARGH, mutta olkoot YH :( ai ne on muotia?! Oi kato mä oon ensimmäistä kertaa ikinä muodikas whoooo! XD

      Poista