keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

THE BEGINNING OF OMINOUS YEAR


Jumaliste tätä huimaa päivitystahtia!!

Eilen oli Gazetten 13 vuosipäivä ja just sopivasti olin yksin kämpillä, ni hui.. Kissaparat. Yoda ei ainakaan arvostanu ku lauloin sille.. Kumma juttu! Ihan uskomatonta, että ne on ollu jo 13 vuotta yhdessä ♥ Ja n.10 vuotta oon roikkunu mukana.. Tässä tuntee ittensä kohta vanhaks! 

Eilen oli tottakai Budokanilla keikka, jossa ne sitten julkisti uuden albumin DOGMA:n, joka tulee Elokuussa.. Ehin kuolla sata kertaa, ennenkun saan sen käsiini. Enkä muutenkaan malta oottaa, että mitä kaikkee mahtavaa ne on suunnitellu!! 

Ja eilisen kohokohta saatto kyllä olla se että, BOYFRIEND TULEE SUOMEEN!! JUMALAUTA!! Oon MMT:ssä katellu sitä menoo ja angstannu, että sitä kautta tuskin tullaan niitä saamaan tänne. Ni eiköhän nää heti ilmota tulevansa Glorialle 22.05!! Sillon sitä huutoo vasta kuulukin, olin ihan varma että naapurit tulee valittamaan.. 

Tekis niin mieli ostaa se VIP-lippu johon kuuluu bändin tapaaminen yms kivaa.. Mutta mun mielenterveys ei taida kestää sellasta.. Saisin varmaan oikeesti sydärin :D

Menis aika nopeemmin aaaaa!!

Gazetten uus live dvd on vielä tulossa, samaten MEJIBRAY:n kiitos Suomen Postin. Voi kuinka sinua rakastan ♥ On se niin perkeleen vaikeeta saada kirjattu kirje Helsingistä tänne.. Luulis, että 2 päivää riittäs mutta paskat -___- No kuhan saa toimitettua sen perjantaiks tänne, muuten meen vaikka sen sieltä hakemaan >:(

Mutta syy, miks tätä postausta aloin oikeestaan tekemään oli se että uutta tukkaa! Jota kyllä on jo kaikkialla näkynyt mutta.


Uus löytö mun Gazetten paita kokoelmaan ♥ Eka toppi prkl!



Ei, tää ei oo semmonen oksetus anis-tukka, joita on joka toisella jonnella nykyään :D Keesi ennemminkin.. En mä oikein tiiä mikä tää on.. Mut kyllä tän keesiks saa XD Jossain vaiheessa vetäsen tästä sit sen aniksen ihan vaan piruuttani!! Ja laitan sen man bunille. 

Mutta jumaliste, voisko täydellisempää tukkaa ollakkaan ♥ Ostin hiustenleikkuukoneen ennen parturia, etten voinu sit enää luistaa siitä sheivaamisesta. Ku mun on tosiaan pitäny sheivata tätä reuhkaa jo varmaan puol vuotta..

Tää on siitä vaan ikävä, että tätä saa olla sheivaamassa melkolailla kerran viikossa kun mun tukka kasvaa niin helvetillisen nopeesti. Kuten ylemmistä kuvista voi huomata sitä eroo. Onneks Jannella on kokemusta hiusten ajelusta, ni ei ite tarvii ees yrittää! 

Värin vaihtoon meni taas 3 vaalennusta ja yks punanen. Mulla tais olla punanen viimeks yli vuos sitten? Ja sillonkin se oli viikon ku tylsistyin siihen heti.. Mut tää on aivan ihana!! ♥

Jopa niin ihana, että mun työkaverit (entiset sellaset PRKL) teetti mun naamasta postimerkkejä....... Oikeesti. 



Kylmiä väreitä.. Project:Dark Age

0 kommenttia:

Lähetä kommentti