torstai 2. tammikuuta 2014

Japan Haul Part 3 : Kengät


Oooo vuoden 2014 eka postaus!! Jännää.

Musta vähän tuntuu, että vedin jouluna ennätykset tossa syömisessä... Enkä ees syöny suklaata kun pari palaa niin meinasin jo kuolla. Tulin takas kotiin viime torstaina ja manasin ähkyä. Hyi että kun ällötti.. Onneks joulu on vaan kerran vuodessa. Mulla on vielä 100 suklaarasiaa, kun sain niitä niin paljon asiakkailta.. En pääse niistä ikinä eroon.


Tää kuva on kyllä niin XD Näin meillä jouluna!

Käytiin myös vihdoin ja viimein kattomassa Hobitti! Oli kyllä kaiken odotuksen arvonen. Aivan helkkarin hyvä, noms! Ei haitannu kyllä yhtään ettei ollu samanlainen ku kirja (saatanan kirjanatsit), koska Legolas~ ♥ 

Täytän vuosia ens.. Sunnuntaina! Joo. Niin kun ei Lauran kanssa päästä juhlistamaan niitä sillon, niin varattiin sitten laivamatka sitä seuraavalle viikonlopulle! Saatiin 2 yön reissu lahjakortilla "ilmaseks"(huimat 28€/naama), niin totta helvetissä mennään! En malta oottaa~

Mut jees! Ajattelin nyt taas läiskiä vähän Nippon settiä tähän! 


I'm in heaven!

Tämmösiä kenkiä oon himoinnu ainakin vuodesta 2006, ja nyt perkele vihdoin sain!! 
En yhtään muista mistä kaupasta nää on, mutta Harajukusta kuitenkin. Se myyjä oli vielä niin sulonen ja aivan super mukava! Se leikkas mulle pohjallisetkin noihin kenkuleihin ihan ilmaseks~

Shibuya 109 - Lagrace Mart (?) 15€
Nää toimikin mulla sitten keikkakenkinä, koska lisä pituus on aina plussaa ja nää on aivan uskomattoman mukavat jalassa! Pystyy helposti riehumaan keikoilla ilman pelkoo murtuneista nilkoista! :D

Luojan kiitos etten löytäny ku kahet kengät sieltä.. Noi Creepersit laitoin koneeseen, koska ne ei todellakaan olis mahtunu matkalaukkuun..

Mutta sitten lisää kenkiä, mitä oon täältä Suomen päästä ostanu!!


Huuto.netistä uusina 30€!

Tää mun talvikenkä valikoima ei oo mikään kovin suuri.. Tällä hetkellä on yhet talvitennarit ja sit nää, plus kahet maiharit. Talvitennarit taitaa aina yhen talven jälkeen hajota käsiin :D

Saatoin myös ostaa 3 paria Jeffrey Campbelleja... Nyt mulla on 4 paria, myin ne Spiky Litat Lauralle, kun ne oli mulle vähän liian isot :( Joku kaunis päivä ostan pienemmät samanlaiset!


 ♥


 Mä en kestä kun noi on niin IHANAT!! ♥ Nous kyllä mun lemppari korkkareiks!





Taisin maksaa näistä kaikista kolmesta yhteensä 150€, en oo ihan varma mutta ei kyllä ainakaan paljoo enempää ollu. 

Nyt kun tulis vielä kesä, että pääsen käyttämään noita kaikkia.. Yritäpä kävellä Creeperseillä talvella.. Paitsi nyt kun ei oo LUNTA HIHI ♥ 
Oon kyllä varmaan yks niitä harvoja ihmisiä jotka ei kaipaa lunta.. Kyllä sitä vielä ehtii sataa ja värjötellä kylmyydessä, katotaan vaan niin lumet sulaa sit joskus kesäkuussa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti