keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Dat BASS


Ne jotka mua vähänkin tuntee, niin tietää että oon puhunu jo varmaan kohta 10 vuotta (ehkä enemmänki, en muista..) bassosta.. Ja sitten myös basisteista. Oon aina ollu intopinkeenä bassoihin ja basisteihin, jostain mystisestä syystä... 

Ja ne ihmiset tietää myös, mitä oon sanonu niin monta kertaa "Joku päivä mä oikeesti ostan basson ja opettelen soittamaan sillä!" 

Ja nyt se päivä vihdoin koitti..
Ostin vihdoin ja viimein sähköbasson!! 

Ensin tuskailin talon kokosen laatikon kanssa, joka oli täynnä muovia... Ja joka oli ihan mahotonta saada auki prkl!
10 minuutin muovin puhkomisen jälkeen laatikosta paljastui nämä
Kattokaa nyt kuinka helvetin kaunis se on!!!

My baby ♥ Pitää vielä keksiä sille nimi!

Itse basson lisäks paketista löyty olkahihna, viritysvehje, plekuja ja piuhoja! 
Olkahihna on vaan niin pirun levee ettei se ees mahu mun olalle...... 

Ja se viritin on kyllä sellanen perkele ettei oo tosikaan. 
Jannan operaatio : Viritä basso osa 1. Käytin siihen varmaan tunnin ton virittimen kanssa, enkä siltikään oo varma että onko se nyt kunnolla vireessä. Kyllä se ainakin hyvältä kuulostaa!! Mut.. Olis ehkä pitäny ostaa sellanen kunnollinen, joka tökätään tohon bassoon piuhalla kiinni... :D No eBay on keksitty!


So cuuuute!! Eikä ollenkaan kerää kissankarvoja..

Vahvistimen ostin erikseen Huuto.netistä, kun olisin ton saman ostanu Thomannilta kuitenki. Mitä en onneks tehny, koska Huudosta sain sen melkein käyttämättömänä n.20€, kun Thomannilla se olis maksanu 70€.. :D

Nyt oon tottakai soittanu sormet ruvella.. Melkein kirjaimellisesti. Sormia ja ranteita särkee aivan saatanasti ja sormenpäät on niin hellänä, että dataaminenki sattuu XD Ei mun kädet oo tottunu tekemään tommosia asioita.

En mä vielä mitään osaa soittaa, (paitsi Chizurusta osan) no EHKÄ VIELÄ JOSKUS!! Mut ensin keskityn vaan kaikkiin alkeisiin ja yritän saada tuntumaa. Niin ehkä sit 5 vuoden päästä osaan soittaa kokonaisen biisin! Ilman, että mun sormet/ranteet irtoo.

Sit vielä pitäis saada veljeltä seinäteline, niin sit ois kaikki!

Tästä se lähtee!!


2 kommenttia: