sunnuntai 19. tammikuuta 2014

National Black Prodigy


Otsikoiden keksimisen vaikeus osa 4204209.

On tullu taas pieni blogitauko, koska... Ei aina jaksa tai muista tai mitään.
Mut ei se mitään!!
Vielä olis pari Japani postausta tulossa, kunhan.. Jaksaisin. Mutta eipä mulla mikään kiire niiden kanssa oo.

Täytin tosiaan 22 tossa 5.tammikuuta ja juhlistettiin niitä sitten pariinkin otteeseen! Ihan sillo synttäriviikonloppuna vietettiin laatuaikaa veljen ja muiden kanssa täällä kämpillä. Pelattiin Aliasta.. Joo.. Yleensä kartan tota peliä kun ihminen syöpää, mutta tällä kertaa se oli kyl kivaa! Tytöt vastaan pojat ja kyllähän me noi voitettiin, koska ollaan parhaita.
Ei me kuivin suin tai tyhjin vatsoin iltaa istuttu tietenkään.. Köh.

Sain ehkä siisteimmät ja hyödyllisimmät lahjat veljeltä! Teleskooppilumiharja-asia Filiin ja muuta autosälää! Oon himoinnu semmosta lumiharjaa siitä asti kun oman auton sain, koska 158cm + auton putsaaminen lumesta = yhtä helvettiä. Vaikka mun auto nyt ei mikään maailman korkein ookaan... Oon käyttäny lumilapioo (muovista tottakai ettei tuu naarmuja!) katon putsaamiseen, koska en muuten yllä sinne.. NYT YLLÄN HAH!!

Jannelta sain lahjaks just sen mitä oon kans halunnu jo vuosia!! *3*

Gazetten Verwelktes Gedicht Limited Edition !! 

KATSOKAA SITÄ ♥
Pitäis saada tosta Gazette-alttarista se kuva.. Mut on niin pimeetä :(

Kiitos kovasti lahjoista ♥

Sitten viime viikonloppuna lähettiin kolmen porukalla Tukholman risteilylle! Käytiin perjantaina ennen risteilyä Lauran kanssa hakemassa Marusekista sushimätöt! Ollaan puhuttu varmaan jo 2 vuotta että pitäis käydä siellä, mut ei olla ikinä saatu aikaseks. Pitäis käydä useemminkin, koska NOM!!


Lahjakortilla risteily hoitu halvalla, joten miksei! Viime kerrasta oli kaikilla jo ikuisuus, niin oli jo aikakin. Oli aivan super hauskaa! Välillä mua mietityttää, tai no huolestuttaa ennemminkin, tää meiän juttujen taso.. Tolla reissulla taidettiin kyllä viedä voitto kotiin... "LÖYSÄ NELIÖ!!". Joo, te ette haluu ees tietää..

Toi Poplen vihree lima on aivan sairaan hyvää, ja kivan väristä!! Bolsia oli pakko ostaa koska "Cassis, ei mun vaan sun!" 
Escada Magnetism

Ja taas kun naiset lähtee reissuun niin tavaraa löyty enemmän ku ois ollu tarvetta.. Otin Japaniinki 95% vähemmän tavaraa mukaan, ku 3 yön reissuun.. Mut ei sitä ikinä tiiä mitä tarvii! 

Laivalta ei tullu ostettua muuta kun viinaa.. Ylläripylläri.. Ja ostin mä yhen hajuvedenki! Oli jossain -75% alennuksessa ja voi juma kun se tuoksuu hyvälle!! *3* Harmi vaan että toi pullo on ruma.



Oon myös taas alottanu operaation "hiustenvärjäys". Tänä vuonna ajattelin kyllä laskee että kuinka monta kertaa värjään hiukset.... Nyt oon vetässy vaan yhen värinpoiston tähän, joten tää on nyt tämmönen hehkee valkonen/pinkki. Olis tää ihan siisti ellei mun juurikasvu olis ihan blondi! XD En oo osannu vielä päättää millä mä oikeesti haluun värjätä, niin pidän tätä nyt vähän aikaa, ennenku blondaan uudestaan ja keksin mitä haluun tehä tän reuhkan kanssa!
Mutta sivusiiliä oon vielä jaksanu kasvattaa pois! Oon aika ylpee itestäni.

Gazette - Magnificent Malformed Box -13
BORN - National Black Prodigy

Pari paitaa tuli ostettua tässä.. Joskus. Halusin ton Gazetten paidan jo sieltä Japanista MMB-kiertueelta, mut se oli aina loppuunmyyty, mut onnekseni sain sen sit HERESY:stä~ 
BORN:in paidan löysin eBaysta 15€ niin pakkohan mun oli se saada.. 

Aika sais mennä pikkusen nopeemmin.. Kohta olis Miyavin keikka, mut mikä parempaa.. Girugamesh tulee VIHDOINKIN TAKAS SUOMEEN!! Oltas haluttu nähä se sillon Japanissa, mutta niillä ei sillon ollu keikkoja. Niin luojan perkeleen kiitos, ne tulee vihdoin takas!!! Ja Nasturille ♥ Viimeks olin Nosturissa D'espairsRayn keikalla, niin katotaan vaan ni itken siellä ku mikäki saatana.. Koska D'espa.
Sitten Gazettelta on tulossa 2 dvd:tä, joista toinen on kuvattu kiertueen finaalista. Tajusin vähän aika sitten että vihdoinkin mä voin kattoa Gazetten live dvd:n sellaselta kiertueelta missä mä oon ite ne Japanissa nähny!! En tuu selviämään siitä hengissä..
Sit olis Mejibrayn ensimmäinen live dvd ja parit uudet sinkut, joita en jumaliste millään malttais oottaa!! 

Muuten aika on sit ylläripylläri kulunu töissä.. Työkaveri oli ihan shokissa kun sanoin sille, että mulla tulee joka päivä 10h työpäiviä.. Kantsii tehä kahta työtä samaan aikaan ja silleen. 
Ens viikosta lähtien kulutan sit viimesetkin vapaa-ajan rippeet rankkaan opetteluun.. Teen siitä sit erillisen postauksen kuhan vaan saan sen perkeleen hyppysiini!! 8D


0 kommenttia:

Lähetä kommentti