tiistai 25. syyskuuta 2012

Voihan...

Kakka.
Kyllä huomaa että on syksy kun taas tulee se kamala uudistamisen tarve.. "Haluun tehä jotain jännää hiuksille", "Tahon uusia vaatteita", "Voi että kun tekis mieli sisustaa", "..Voisin maalauttaa Filden" jne! Oon vähän tyydytellyt tätä joka vuotista vaivaa tilaamalla kaikkee jännää eBaysta! En oo kyllä vielä saanu niistä mitään (sad), mutta kyllä ne sieltä joskus! 
Sain mä koneeseen tilattua sen uuden tuulettimen! Eikä siihenkään menny ku kuukaus.. On se klikkaileminen niin vaikeeta. 
Ja mitä hiuksiin tulee, niin kävin just eilen parturissa. En mä siellä kyllä mitään jännää tehny, ku en perkele keksi mitään!! Mutta sainpahan sheivattua sänkeni taas takas. Mitä jos mä värjäisin koko pään pinkiks? Tai harmaaks.. 
Oon mä ostanu uudet housut, jotka on perkeleen hienot ♥
Mä.. HALUAN LAIVALLE SAATANA! 

Ja keilaamaan. Perjantaina, mennään hei yo! Ainakin Rumaan, ellei meidän super hieno keilaamis suunnitelma toimi :D Ruma on koti ♥

Yoda luuli nähneensä jotain superjännää..





Käytiin Tuksun kanssa viime viikolla kattomassa Total Recall! Ja kierrettiin samalla reissulla  joka saatanan kauppa ku olisin halunnu nahkatakin. Mut just semmosen tietyn.. Eikä sellasta tietenkään sit ollu missään. GT:ssä olis ollu hieno... Tai no siis netissä olis ollu hieno, mut ei tietenkään sit ite kaupassa prkl. Rupes kyllä pikkuhiljaa ketuttamaan, niin luovutin ja tilasin sit interwebseistä. Jos se ei oo kiva, niin ehkä mä sit tilaan sen Ginasta. Jos jossain olis ollu Jeffrey Campbellit niin olisin ehkä saattanu sortua ostamaan ne.. Mutta netistä saa halvemmalla joten taidan suosiolla tilata sieltä.

Total Recall oli ihan jees! Odotin kyllä parempaa, mutta niinhän mä melkein aina kaikesta. Kyllä se katottava oli.. Enimmäkseen vaan sen takia varmaan että Kate Beckinsale ja Jessica Biel... Mmmm~ ♥ No joo on se Farrellkin ihan kiva XD

Yoda rakastu mun lumiharjaan. Herkkää :D
Tein tänään makaronilaatikkoa, joka on muuten aivan saatanan hyvää ♥ Huomenna värjäillään hiukset (taas). Päätettiin myös vihdoin tuparipäivä, ja tehtiin kyllä maailman hienoin tuparikutsu! Oon siitä niin ylpee XD Se kuka arvaa kuinka mistä eri sarjoista/elokuvista yms siinä on lainauksia, saa karkkia.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti