keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Engine fault

Mä en tällä hetkellä keksi mitään paskempaa paitsi auton huolto.. Seriously. 
Maanantaina oli tosiaan Filden huolto. Ei siinä mitään rikki ollu mutta jakari piti vaihtaa ja sit ne päätti myös vaihtaa jonkun muunki (varmaan joku tukivarsi ei voi muistaa). No.. Sain sen sit takasin sieltä ja maksoin siitä ihanat 540€ ♥ (vittu perkeleen saatana että vitutti) Olin silleen vidd jee nyt taas pääsee ajeleen huoletta vuoden \,,/ 
Not. Se perkele jätti keskelle tietä saatana samana päivänä! Huippunopeus oli 10-20km/h WHOO!! Sain sen sit lirutettua takasin autohuoltamon pihalle ja seuraavana aamuna se sit meni takasin "huoltoon". Olin niin raivoissani etten oo varmaan ikinä ollu. En saanu ees unta ku ajattelin vaan koko ajan sitä, mut ihan hyvä että se ei sillon illalla ollu auki, koska mä olisin oikeesti menny huutamaan niille naama punasena.

Menin sit hakemaan autoo takasin sieltä sillä ajatuksella että "Vittu uskaltakaakin pyytää multa senttikin lisää niin mä hakkaan teidät pesäpallomailalla ja revin teidän sisuskalut irti". Mut sit ku ne kerto että mikä vika siinä oli niin en voinu muutaku nauraa XDDD "No joo.. Tota.." (äijät ___pikkusen nolona) "Me käytiin pitkällä koeajolla ja sit ruvettiin ettimään sitä vikaa ja... Sinne kaasariin oli päässy tota.. Teipinpala.. Ja se teipinpala oli sit kiertyny sinne ja.. Silleen." Mun ilme : "8DDDDDD" "Me ei kyllä veloteta sulta mitään tästä.." Jos olisin jaksanu niin olisin ruvennu kierimään lattialla ja nauranu itteni hengiltä. En oo varmaan ikinä nähny aikuisia äijiä niin nolona AHHHAHAHHAAHAH. Sain sadistista mielihyvää. Niiden ilmeet korvas mun henkisen kärsimyksen siitä kun luulin että joudun maksamaan itteni kipeeks korjauksesta ja siitä että olin huolissani mun rakkaasta Fildestä. Mua naurattaa vieläkin XD

Mut njoo. Käytiin Tuomaksen kanssa vähän kaupoilla ja löydettiin ehkä maailman siisteimmät kellot!!
Kuka ei ny prkl prätkistä tykkäis!!
Tosin tää.. On vidd niin siisti etten kestä!! Siinä on hei ruuvimeisseli ja jakoavainki !! Ja ne numerot hohtaa pimeessä!! Ja se on autonrengas.. So frigging cool!! Pitäs vaan vielä saada toi seinälle..
Sanoin Tuomakselle että joku pian luulee että ollaan jotain autonrassaaja amiksia kun meidän kämpässä on tommosia (mitä kyllä vähän haluisin ollakin..) XDD Mutku autot ja prätkät *______* ♥ Nyt meillä on 3 seinäkelloo että ei voi kukaan enää valittaa ettei meillä nää kelloa mistään!

Sain Tuksulta kukan~ ♥
Oon saanu tänään jopa jotain aikasekski! Oon imuroinu ja puunannu meidän partsin! Joka oli niin saastanen että mua ällöttää.. Mut ei oo enää! Nyt sielä sinne pitäis saada joku kiva matto ja tuolit. Meillä on pöytä mut ei tuoleja.. Taas. Toi on varmaan ikuinen ongelma meidän taloudessa XD Ja nyt olis keittiöönki kattolamppu kunhan iskä tulis asentamaan sen 8D Ja vois vaikka samalla laittaa sen kellonki seinään.. Koska en omista vasaraa.. Että saisin.. Naulan seinään XD Ei taida olla kyllä naulojakaan.

Vielä pitäis vähän muuttaa järjestystä ennen tulevia tupareita! Verhot ja matto tähän olkkariin täytyy kyllä saada, mutta siinä melkein taitaa olla jo kaikki! Eli siis Vallilan kelohonka bukleematto ja Vallilan violetit mandariiniverhot! Oujeah~ ♥ Tai molemmat mandariinia. Decisions decisions!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti