maanantai 3. syyskuuta 2012

Turpakuvat valtaa bloggerin

Miten musta tuntuu, että aina kun päivitän niin teen heti perään toisen postauksen.. Nooooooo samapa tuo :D
Naamakuva vuodelta nakki ja peruna?
Sain monen vuoden himoitsemisen jälkeen vihdoin ja viimein tilattua tän ♥

Vallila saatana minkä sä mulle aina teet.. No nää makso vaan 20€ XD Nyt vielä suihkuverho (ne kuplajutut on niin saatanan hienoja ;___;), violetti mandariinimatto, pinkit ja violetit kelohonka/mandariini verhot... Ja öö lisää petivaatteita? :)))))
Oon myös löytäny pinkit housuni kaapin pohjalta. Jotka melkein tippuu mun jalasta.. Ai miten niin oon laihtunu siitä ku ostin noi ja hyvä että ne sillon mahtu mun jalkaan saatana XD
Töissä oli aivan saatanan hieno auringon nousu~ Aamurusko päivän pasko ja silleen.

Koskaan en ota Fildessä naamakuvia.
Aijoo värjäsin hiukset tosiaan pinkiks joskus.. Joskus. Ensin lätkäsin vaalennuksen ja voi jeesus mun hiukset meni täysin valkosiks XDDD Se oli aika.. Herkkää.    Pitänee taas värjätä uudestaan ku se on jo niin kulunu. Parturiinki pitäs päästä.
Käytiin äitin kanssa hakemassa meille (aivan saatanan hieno) pöytä/tuolisetti. Ohjeissa luki että 15min niin miten helvetissä mulla meni sen kokoomiseen varmaan 2h? No ehkä sen takia että oon liian ylpee lukemaan ohjeita ja jouduin kokoomaan yhen tuolin 3 kertaan XD
Kissojen "apu" ei kyllä nopeuttanu sitä kokoomista yhtään..






No pitää niitä lärvikuvia ottaa sillonku kerrankin jaksan pakkeloida naaman! XD Se on niin harvinaista herkkua että.

Saatoin taas vahingossa tilata tatuointilahjakortin Ianille.. IHAN VAHINGOSSA PAINOIN SITÄ NAPPIA!! Se on se sama ku viimekski Grouponista. Niin nyt vaan pitäis kipittää kiltisti Ianin puheille ja ruveta suunnittelemaan sitä seuraavaa sit! Ja samalla ehkä korjailee tätä vanhaa vähän, täytyy kysellä siltä mitä mieltä se on. Iiiiiik en malta taas odottaa prkl! Meinasin kyllä ottaa kaks samalla, kun se toinen on niin pieni ettei sitä viitti yksinään ottaa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti