perjantai 14. syyskuuta 2012

Oppa Gangnam Style

Kyseinen biisi on soinu mun päässä jo varmaan 2 viikkoo 24/7, Breathe Carolinan lisäks.. Aina kun meen nukkumaan niin BC pyörii päässä kunnes nukahan.. I'm going insane! Täällä on muuten aivan saatanan kylmä atm.. Ja oi kyllä, normaalit ihmiset päivittää blogia aina 4AM. Noku ekat työt tein jo ja toisiin lähen vasta about puol 6, niin pakko tässä on jotain keksiä XD En tietenkään vois mennä myöhempään töihin, niin ei olis näin paljoo aikaa tapettavana.. Mut eihän sekään ny niin kivaa olis, ku ei sit ehtis oleen aamudatis. 

Käytiin viime viikolla Tuksun kanssa kattomassa The Expendables 2, ja tietty romanttisella illallisella~ Mut ei jeesuksen perse sentään.. TE2 oli NIIN SAATANAN HYVÄ!! Harvoin jatko-osat on parempia mut tässä tapauksessa taidan kyllä kallistua kakkosen puoleen! Siinä sai nauraa perse ruvella, mutta sitte siinä olis myös kaikki muutki maholliset tunnetilat. Että ei saatana! Voisin mennä kattomaan sen heti uudestaan. "Once I got bitten by a cobra. After 5 days of cruciating pain.. The cobra died" Chuck Norris ♥ Saatana ku se ei oo kolmosessa :(
Kelpais kyllä mullekin olla 66 vuotiaana tommonen äijä joka vetelee spagaatteja ilmassa ilman mitään ongelmaa..

Tona päivänä oli kyllä meikitön päivä vai mikä vidd lie olikaan. Harmi vaan etten ollu kuullu sellasesta ja vaikka oisinki niin tuskinpa ois kiinnostanu sen enempää. Mulla niitä meikittömiä päiviä on kuitenki vuodessa 85% enemmän ku meikillisiä.
Tota paitaakaan käyttäny ikuisuuteen! Stna mä hukun siihen.. Onks se aina ollu noin iso..
Tää tais olla se mun "mikä vidd tossa ikkunassa on"-kuva. Siinä oli saatanan iso kärpänen jota luulin ampiaiseks..

Näytän vajaalta ku hymyilen.. XD 
Värjäsin pinkin uudestaan fuck yeah! Mulla on nyt TAAS aivan järkky juurikasvu.. Mulle kelpais kyllä ihan mainiosti se että mun hiukset kasvais vähän hitaamminki.
Tänään BAARIIIIIIN!! Olin viimeks baarissa öö... Joskus 16.7 tms? Tai viikko sen jälkeen. Että on tässä taas saatu pieni tauko. Ei sillä etten ois kahteen kuukauteen viinaa juonu (köh), mutta baarissa ei oo käyty kertaakaan :D Mulla on niin ikävä Rumaa. Ei olla vielä ees nähty sen uutta sisustusta perkele! Tästä työpäivästä ku selviää ni hyvä o!

Eka Breathe Carolinan paita joka on SAATANAN hieno! ♥ Ja josta maksoin huimat 5€! Tää on miesten S ja just sopiva mulle XD En ymmärrä miten koot voi vaihella niin saatanasti.. Jotkut miesten S:t (esim mun työpaita) on mulla reisiin asti.
Uudet kenkulit myös 5€ ! Fuck yeah! Oli ihan pakko ku oli niin halvat.
Ja tässä todistusaineistoa meidän uudesta ruokapöydästä! Se on niin söpö~
Noteboardasioita! Olisin vielä voinu ottaa sen virheenki 8D
Porukat ja mummu kävi täällä tiistaina kahvittelemassa ja iskä asens meille vihdoin kattolamput! Oi.. Valoa ♥ Ja sen jälkeen porukat vielä tarjos meille pizzat satamassa *3* Ilmasta työvoimaa ja ruokaa.. Kyllä kelpaa~! 
Vielä keittiöön täytys ostaa lamppu, mut stna mä en voi sietää semmosten ostamista. Kaikki lamput on rumia. Haluisin kyllä sen mustan kattokruunun, mut se ei kyllä ihan keittiöön sopis XD Mulla oli varmaan vielä jotain supersiistiä kerrottavaa, mut ei voi muistaa. CYA!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti