maanantai 3. syyskuuta 2012

Kuvia kuvia ketusti kuvia

Ei oo pariin viikkoon tullu kirjoteltua, mutta ei oo kyllä oikeestaan voinu sen vähempää kiinnostaa. Mut jos mä nyt laittelisin ees jotain tännekin!
Mun "missä helvetissä me ollaan" - ilme.
Mun GTIbeibe ♥

Filde on niin kakkanen että mua vähän itkettää... En oo vieläkään pessy sitä kertaakaan. Hups.







Creepy stalker dude... 




31









Nyt oon palavasti rakastunut Breathe Carolinaan.. Weekendissä sen keikka oli koko festareiden parhain ja varmaan muutenkin mahtavin keikka millä oon vähään aikaan ollu. Kyle on vaan niin vitun paras ♥ Äijä hyppi yleisöön ja muutenkin vaan chillas fanien keskellä ja anto haleja yms~ "Raise your middle fingers IF YOU DON'T GIVE A FUCK!!" ja koko yleisön keskarit oli pystyssä ja I.D.G.A.F rupes soimaan *w*
Guettan eturiviin päästiin myös Lauran kanssa ja meinasin saada joltain muijalta turpaan, se ehti jo huitasta kylkeen mutta sitten Laura pelasti mut XD Ämmät mitä vittua?! 

Mut joo... BC ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti