keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Random rant

Beep boop boo beep. And shit.

Oikein ahistaa ajatuskin siitä jos jättää rutiinin tekemättä yhtenä päivänä. Tulee heti hirvee läskipallo, laiska ja ällö olo. Teen mä sen kyllä vähintään 5 kertaa viikossa plus Wiit päälle, mutta silti. Parhain olis tietenkin jos sais sen tehtyä joka päivä, duh.
Torstaina rusautin olkapääni ku vedin jack-knifeja liian innoissani stna. Enää se ei onneks tunnu. Ja sunnuntaina mulla posahti töissä selkä kun nostin kaks nippua lehtiä kerralla.. Biiiig mistake. EN MÄ NYT SAATANA NIIN VANHA OO! Ehkä mun pitäis venytellä vähän paremmin tai jotain..
Popsi popsi tabujaaaaaaa!
Jokapäivänen satsi. Magnesiumia ja sinkkiä pitäis harkita tohon lisäks.. Ehkä.
Tästä blogista muuttuu kohta laihutus/kuntoilu/vine blogi hoho. No omapahan on blogi~
SO DAMN PRETTY!!!
Hävettää myöntää että vasta nyt ostin itelleni TSHn pidennetyt versiot.. Mulla on vaan normaalit heh.. Heh.. Heee... Toi paketti oli sen verran kärsiny että pistin viestiä takasi CDONille että ny saatana ette oo tosissanne. On niin viisasta laittaa tommonen pahvilaatikkoon ILMAN MITÄÄN PEHMUSTEITA. Sanoinkin niille että "Ehkä olis suositeltavaa laittaa jotain kuplamuovia tms tollasten tuotteiden kanssa, että ei kävis näin". Mutta niiltähän se pois on. Saan kuitenkin uuden ton tilalle ja vielä lisäks 5€ etuperseen WHOO! XD
Nää oli taas pakko ottaa ku makso yhteensä vaan 5€. Plus että CB ja FC ♥

Oon pelannu melkein joka päivä Wiitä ees jonkun verran! Ja tottakai mun oli heti pakko ladata Gangnam Style Just Danceen. Se on niin mahtava tanssia etten kestä XD 

Teen tässä paremman postauksen kunhan jaksan. On tullu nukuttua sen verran huonosti että koko ajan väsyttää T___T Ja mun naama hajoo kohta zombi uniin.. Näin toissa yönä sellasta unta jo varmaan 5 kerran prkl :D Eikö riittäis kiitos?! Mutta olis kyllä niin paljon aineksia helvetin hyvään zombileffaan!


Tipaton tammikuu melkein tuli toteutettua! Join viimeks mun synttäreillä.. Oon kyllä parit siiderit juonu, mutta känniä en oo saanu aikaseks. Eli eiks se sit lasketa tipattomaks tammikuuks? 
Mä oon liian vanha ryyppäämään joka viikonloppu. Tuntuupahan sitten kivemmalta, mitä harvemmin juo :D Plus että jää kaikki baarirahat prätkäsäästöön! Ajattelin kyllä tänä viikonloppuna ottaa, mutta sillonhan on jo helmikuu HOHO!


MUT HEI!!!
KOHTA TÄNNE!!!!!!!!!!!! ♥
Pitää muistaa hommata vapaa päivä maanantaiks, ihanku mä töihin tuolta jaksaisin, tai ees ehtisin mennä :D
Mä tukehun omaan kuolaani jo pelkästä ajatuksesta.. IIK EN MALTA OOTTAA ENÄÄ!!!!! ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti