torstai 7. helmikuuta 2013

We need to record words for our learning

Pahoittelen jo valmiiksi tätä luultavasti sekavaa postausta. (jonka kirjoitin joskus 4 am ja unohin postata :)))))
On tullu taas nukuttua hieman liian vähän.. Perkele. Valvoin yks päivä 31h, jonka jälkeen nukuin ehkä 5h. Sniffles. Kyllä pisti vähän vituttamaan kun tajusin että ei saatana, eihän mulla oo aikaa nukkua! Ja mä niin olin jo sieluni silmin nähnyt itteni nukkumassa ainakin 8 tuntia. On se rankkaa. "MUTTA EI SAA VALITTAA KUN SULLA KERRAN ON TÖITÄ JA JOILLAIN EI OO". No yy anteeks. Kyllä aina saa vähän valittaa. Koska valittaminen on ihmiselle ominaista.
Mä rupeen pikkuhiljaa olemaan loman tarpeessa.. Ehkä kerran 3 vuodessa ois hyvä pitää ees yks loma?

Mulla tais kyllä olla tässä postauksessa joku pointtikin.. Mutta saatoin unohtaa sen tuossa matkan varrella.

Käytiin luovuttamassa muuten verta parisen viikkoo sitte! Homoglobiini 130 FUCK YEAH! Kerran aikasemmin on ollu noin korkee! Mua vaan huippas tyyliin 4 päivää verenluovutuksen jälkeen ja samana päivänä sain saatanallisen nosebleedin joka loppu vasta 15min päästä. Siinä sitten pelasin kännykkäpeliä valuttaen verta nenästä vessanpönttöön *thumbs up*. Sitä tuli ku suihkulähteestä ni ei se ois muuten ikinä loppunu. Voin kyllä sanoo että sitten ainaki huippas perkele!
Ei mulle oo ennen mitään veren luovuttamisesta tullu, että aika jännä :D


 Hommasin itelleni vihdoinkin uuden kalenterin! Joka valitettavasti sattuu olemaan Twilightiin liittyvä.. Mutta mä aattelin ignoorata asian, koska toi on muuten niin saatanan hieno!
 Toi oli tarkotettu 3 vuoden kalenteriks, mutta muutin sen ite vuoden kestäväks.
 Haista blogger kakka ku käännät näitä kuvia miten sattuu.
On kyllä ehkä siistein kalenteri mitä oon ikinä omistanu! Paitsi tietenkin se yks minkä olin liimannu täyteen Reitan kuvia... *w* Hoho! Hommasin myös päiväkirjan (SO GAAAY), ku oon jo pitkän aikaa miettiny että olis kiva ruveta raapustamaan jotain random settiä pitkästä aikaa. Tekee välillä hyvää kirjottaa ihan kynällä, eikä vaan näppiksellä. Kutsun sitä vitutuspäiväkirjaks. Ei vaiskaan. EIPÄ. No en. Vai kutsunko. Kirjottaaks ihmiset nykyään enään ollenkaan päiväkirjoihin? Vai onks päiväkirjakin jo vanhentunu sana?

Mä raukka "jouduin" lauantaina kattelemaan Rumassa känniläisiä koko illan. En olis kyllä selvinny jos mulla ei ois ollu toista selväpäistä seurana XD Sinä iltana myös mun absoluuttista sääntöä että "Autossa ei syödä ku sotket kuitenkin" -sääntöä rikottiin. Voi Filde parka ;__; 
Rupesin siinä illalla sitten känniläisten kattelun jälkeen miettimään että miks ihmisten pitää olla känniääliöitä? Miks ihmiset ei voi olla ilosia känniääliöitä, niinku mä? (Tosin mä en oo tietenkään känniääliö ♥) Miks suomalaisten miesten (tai no yleensäkin miesten) on pakko haastaa aina kännissä riitaa kaikkien kanssa? Siinä EI ole mitään seksikästä. Eikä se myöskään ole cool kun tulitikun muotoset, just ja just täysikäset äijät puristaa kädet nyrkkiin ja yrittää pullistella olemattomia lihaksiaan uhoten toisilleen. Ja yleensä se riita alkaa niin säälittävistä asioista että ei saatana (pardon my language). Jos joku vittuilee sulle niin ei se nyt saatana voi olla niin vaikeeta vaan ignoorata sitä. Just walk a way bro, walk away.

Mutta joo.. Idiootteja tulee aina olemaan, sille ei mitään mahda. 
Tältä mä kuitenkin näytin! En ees muista millon viimeks olisin meikannu...
Oon huomannu että musta ei oo melkein ollenkaan kuvia eestä päin otettuna.. hups. Mun naama on ihan ihmeellisen muotonen.
Mun hiuksissa on pinkkiääääääää!! Ja päällä on ensimmäistä kertaa, Lauralta pöllitty toppi ♥ Mun vaatekaappi on kohta täynnä Lauran vaatteita.
En oikein tiiä että pitäiskö mun vielä vaalennella näitä hiuksia vai ei. Kyllä mä ehkä taidan vielä kerran värjätä. Nää ei oo kärsiny yhtään siitä hirveestä vaalennushelvetistä :D Mikä on suuri ihme. Mustalla en muuten enää ikinä värjää. Jos oon värjäämässä niin perkele estäkää mua!! En tajuu miks aina värjään vaikka en ees oikeestaan tykkää siitä.. Fuck logic? 
Kyllä mä sen Bilbo-cossinkin vielä valmiiks saan! Toi makso vaan 5 € niin en voinu vastustaa kiusausta.
Sportyshiaattahathhthth!
Ne oli lähettäny mulle ton appelsiinin makusen Gutzy purkin, vaikka tilasin tropicalin. Niin tottakai pistin palautetta sinne koska hyi joku appelsiini (mutta se sattukin olemaan ihan hyvää). Niin sain sitten ton Tropicalin siihen lisäks ilmaseks SCOOOORE! Nyt on vähän jauhetta si! Ja toi vesipullo on ehkä parhain! Siihen sisälle laitetaan semmonen juttu aina pakastimesta joka pitää sen nesteen jääkylmänä OMNOM! Plus se on pinkki.

Mulla on kauheet kasat postattavaa mutta a) tää postaus on nyt jo super pitkä b) mä haluun nukkua, voi perse mikä väsy.

3 kommenttia:

  1. Leech the biiiiitch7. helmikuuta 2013 klo 17.55

    Oon ihan hämilläni, koska en tajunnu rumassa, että sun hiukset on ton näköiset!! Siis hyvällä tavalla ton näköiset. Siis väriset XDDD DÖFaklmklmsdkfldmfkl

    VastaaPoista
  2. Et maininnu kuka ton superawesome pullon sulle löysi ! Se on cool.

    VastaaPoista
  3. OLIS PITÄNY TAJUTA!! Tosin ne muuttaa väriä mielialan mukaan ni ei siitä ikinä oikein tiiä XDD

    ASLFKJALFKJLFJA!!

    VastaaPoista