keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Keep Jyväskylä beautiful

Taas on jääny tää bloggaaminen vähän unholaan. Ei oo tullu pieneen mieleenkään päivitellä, vaikka kaikkee kivaa onkin tapahtunu! 

Mut hei, vuoden eka postaus whoohohoh! Mahtavaa.

Ensinnäkin lähettiin Saanan kanssa Tampereelle, Lauran ja Arin luo. Vuoden viimesenä viikonloppuna itseasiassa :D 
Baareiltiin ja sitten lagattiinkin seuraavat 2 päivää. Tyttöjen viikonloput; mikäs sen parempaa kun jauhaa paskaa, nostaa kuppia ja saunoa~ ♥ 

Sitten joulu.. Uusi vuosi.. Mummun synttärit ja mun synttärit! Wanha kakka Janna.

Joulu meni lepposasti. Olin kissojen kanssa porukoilla sunnuntaista keskiviikkoon. Omnomnomnom RUOKAA!! Mätin varmaan enemmän jouluruokaa ku ikinä. Joulukuusi, sauna, haudalla käyminen, glögi, lagaaminen, fiilis ♥
Mun joulu/synttärilahjatoiveista toteutu kaks.. Ja ne parhaimmat~!!! Darth Vaderin valomiekka ja DINDINDIIIIN Lahjakortti Simplyyn! *3* Kiitos tuhannesti miljoonasti biljoonasti!! ♥ Muuten en lahjoja ihmeemmin saanu, koska meidän perheessä ei edelleenkään harrasteta lahjoja. Sain mä porukoilta vähän rahaa synttäri/joululahjaks, yeah! Ja porukoiden kavereilta pullon shampanjaa! OMNOMNOM! Jonka ajattelin korkata perjantaina kun väkerrän 1000kg sushia, le nom!
Laitoin heti Ianille viestiä että nyt prkl jatketaan hihaa! Ollaan molemmat jo nyt ihan liekeissä ja suunniteltiinkin sitten jo kolmas tatska siinä samalla XD  Oon erittäin, erittäin hämmentyny että Ian muistaa mut, siitä on ikuisuus ku kävin siellä :D EN MALTA OOTTAAHAHAHAHAAA ;___;
Marvel Tuomakselta ja SW Saanalta ♥ Tämmöset on ihan parhaita!!
Pikku SW mukeja Saanalta~ Ai miten niin kaikki tietää että tykkään Star Warsista XD
Uutena vuotena mentiin porukoille ryyppäämään, Wiittämään ja räjäyttelemään raketteja. Ihan mahtavaa! Nostettiin kuppia 6am asti, vasta sillon taidettiin lähtee kotiin :D Oli ihan mahtavaa nähä paria kaveria pitkästä aikaa! Tällä kertaa poltin vaan yhen sormen, so proud~ Janna ja raketit = not good. Ja mulla sentään on aina vaan semmosia pieniä XDD 

Puppelilta uus hajuvesi~ Nyt mun ei tarvii panikoida vähään aikaan että mun hajuvedet loppuu! Lisäks sain semmosen possun punasen viltin, jossa on hihat! Ehkä täydellinen dataamiseen!! Ja tietty kahvit sänkyyn tarjoiltuna ♥
Sain myös Gazetten kaulakorun, josta unohin ottaa kuvan ja nyt oon liian laiska. Ja olihan mun pakko hommata itelleni vielä lahja, joten tilasin kenkulit! En malta oottaa että saan ne prkl. Seuraava tuhlaamisen kohde onkin se SodaStream, koska en enää kestä ilman semmosta XD


Viime lauantaina siis oli mun synttärit. Tarkotus ei ollu mennä baariin mutta saatiin sitten kyydit molempiin suuntiin ja kaveri kinus henkensä eestä niin lähettiin sit käväsemään Rumassa! Oli ihan super mahtavaa~ Mitä nyt joku jäbä yritti ruveta vääntämään riitaa, lol.. Ja meinasin saada sydärin taas vaihteeks. Kai sitä täytyy jossain vaiheessa käyä lääkärissä ku rupee pikkuhiljaa kyrsimään tämmönen. Tällä kertaa en ees prkl juonu energiajuomaa! Stna, on se kumma. Näkö alkaa heikkenemään ja pumppu pettää. 

Mut hei.. Vanhuus ei tuu yksin.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti