lauantai 22. joulukuuta 2012

Jinglebells jinglebeeeelllsssshhsh!!

Mä en kyllä oo ees kuullu paljoo joululauluja, paitsi töissä parina päivänä : (
Töistä puheen ollen.. Ei helkkari mikä viikko oikeesti. Ei voi muuta sanoo kun että tulipahan prkl ainakin tehtyä töitä ihan kunnolla! Sai juosta koko ajan eestakasin ja hyväku taukoja ehti pitää. Torstaina vedin sitte yli 14h työpäivän ja perjantaina jonku 11h. Selvisin hengissä ajattelemalla sitä rahamäärää minkä mä tosta vedin XD 

Ja rahasta puheenollen voitin nettipelissä 230€! HJAHHAHAFJASHA! En oo ennen pelaillu noita niin nyt kokeilin ja tyyliin kolmen napinpainalluksen ja 5€:n jälkeen sitä massia rupes vaan tulemaan. Ilme tais olla jotain O________O tota luokkaa. En ees tajunnu siitä pelistä mitään ni olin ihan varma että se on kusetusta tai jotain, mutta kyllä ne mun tilille tuli ♥ Että joo, kyllä mulle ilmanen raha aina kelpaa~

Joskus joulukuun alussa oltiin Lauran ja Saanan kanssa siellä Winter Festareilla! Jossa oli esim aivan helkkarin siistiä :D Aloteltiin eka Saanalla ja otettiin herkkiä kuvia.. As always.
So daymn artistic n shit!
Lapset on terveitä kun ne leikkii
Meille on ehkä vaikeinta ikinä ottaa kolmestaan kuvia.. Kaikissa kuvissa joku vääntää aina naamansa norsun ******** kun toiset on kerrankin "normaaleja" XD
Paviljongissa oli aikas perkeleesti populaa kun päästiin sinne, ja vessajonot oli varmaan 3km mittaset.. Naisten vessojen siis : )))) No juotiin parit jekkubatteryt ja fiilisteltiin. 
Jossain vaiheessa joku kävi kysymässä meiltä että onko meillä huumeita.. Ku meillä näytti olevan niin hyvä meno, että sekin haluais sellasen fiiliksen.. XDD Lewut? Joo ei. Tarvii vaan olla pikkusen pipi päästään. Ja joku äijä tuli sanomaan mulle jotain että "Anteeks mutta mun oli ihan pakko tulla sanomaan, että sä oot aivan helvetin kaunis" se oli erittäin hämmentävää.



Kävästiin bileiden jälkeen nopsaan Rumassa, mutta Laura ja mä ollaan jo niin vanhoja että haluttiin melkein heti lähtee sieltä kotiin. VANHUUS EI TUU YKSIN! Stna. 
Oli kyllä ihan mahtava viikonloppu! Huoratron, Infected ja Pendulum ei jättäny ketään kylmäks! Uusia keikkoja vaan odotellessa *3* 
Ja toi oli eka tyttöjen viikonloppu varmaan vuoteen suatana. Vois esim pitää useemminkin koska ne on parhaita!? :) Miten ois? 

Bombur muutti meille asumaan ♥ Se on niin söpö etten kestä!! 
Bomburista puheenollen käytiin Hobitin (HFR) ensi-illassa! Ja se oli aivan fantastisen mahtava! Sain koko pätkän ajan kylmiä väreitä ja meinasin tukehtua kuolaan. Ja kyllä huomas heti eron HFR:n ja 3D:n välillä. Täytyy viedä porukatki kattomaan se!

Yaaarrrr haluun värjätä hiukset.

Kohta on jouluuuuuuuuu!! ♥ En malta oottaa saunaa ja jouluruokaa ja aaaah!! 5 päivää vapaata *3* Asiakkailta on tullu parit lahjat~ Vein paketin yhelle mummolle niin se sitten lähetti mulle suklaarasian kiitokseks ;__; Ja sain myös kukan ja vähän lisää suklaata~ Omnomnom!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti