torstai 10. tammikuuta 2013

Lupailu scheissea

En osaa päättää onko mulla nälkä vai muuten vaan jännä olo.. XD Decisions decisions! 

Oon vähän ajatellu näitä YY uudenvuoden lupauksia.. En ees muista mitä mä viimeks "lupasin". Muutakun lisää mustetta ja kenkiä? Se oli mukavan helppo hoitaa hah! 

Nyt varmaan taitaa olla aikalailla sama. Uus tatuointi on jo hoidossa, aika varattu ja nyt on vaan odottamisen tuska prkl. 
Kenkiä.. Tilasin just ja lisää tulee tietenkin! Eli voisin vaikka luvata itelleni hommata lisää JC:n kenkiä. Se on erittäin mukava lupaus~

Pitää myös ottaa itteensä taas niskasta kiinni. 
Viime vuonna sain tosi nopeesti laihutettua about 7 kiloo ja sain pirusti lihasta läskin tilalle, ku jaksoin vaan keskittyä. Mutta sitten annoin itteni laiskistua (saatana.. viina pahin viholliseni. sitäkin vois kyllä tietenkin vähentää.... heh.) ja lihosin takas. Eli nyt sitte vaan kahta kauheemmin bodaamista! Pitää edelleenkin ostaa ne jumppahousut. Olis kiva saada vatsalihaksia näkymään, jenkkikset ja allit helvettiin yms! Enemmänkin luksusta ois saada perseensä ahdettua koon 34 farkkuihin.. Fucking in my dreams and shit. 
Alottaminen vaan on pahinta ku ei tätä lihassärkyä kestä kukaan. Yritäpä ny juosta rappusia nii! 
Bikinikuntoon whooooo!!

Tupakointia en jaksa edes enää ajatella ku oon vähentäny niin paljon, nykyään tulee poltettua melkeinpä vaan kännissä. Ennen mulla meni ainakin maksi aski viikossa kun nyt mulla riittää normiaski sen 2 viikkoo. Ei jaksa stressata tommosesta, ku ei kiinnosta ni ei kiinnosta.

Pitääks näiden "lupausten" olla realistisia? 

Olin top 20 jossain random kilpailussa niin voitin tämmösen setin! En oo vielä jaksanu kokeilla, mutta vaikuttaa ihan siistiltä. Tai sitten se ihan täysin turha :D
Yksi meidän lapsista~
Farkut, 2 toppia, 7 paria sukkia ja noiden lisäks tilasin vielä 5 alushousut, joita ny en viittiny kuvaan laittaa :D
Hintaa kaikelle tuli yhteensä 30€. Ilmasta prkl! Noi farkut on aivan ihanaaaaat~! Muuta en ookaan ALEista ostanu. Tarvisin vieläkin talvitennarit, koska en omista yhtiäkään ehjiä talvikenkiä.. En vieläkään tajua miten se on mahollista... Omistan 50 paria kenkiä mutten yhtiäkään talvitennareita...... WTF.

Ainiin oon taas herätelly mun sisäistä nörttiä. En oo pitkään aikaan dataillu kunnolla niin jos nyt taas! Pelasin tossa.. 2 päivässä Walking Deadin läpi, koska oli niin hyvä ettei voinu lopettaa.. Paitsi sitte ku oli niin paskat housussa ettei enää viittiny XD Täytyy kyllä sählätä se uudestaan läpi! Pitäis olla enemmänkin tommosia pelejä, just parhautta! 
Jos ens viikolla saisin mun uuden näppiksen, hiiren ja kuulokkeet ni yeaaaah kyllä kelpaa!

Mut joo. Kyllä tää tästä! 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti