sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Chairmode activate

Mulla soi oikeesti joululaulut päässä.. No eilen soi Bieber. Wtf brain?!

Tein tässä joku perjantai sushia ja misokeittoa med tofu. En ollu ennen maistanu, enkä varsinkaan kokannu tofua niin se oli ihan mielenkiintosta. Ens kerralla pitää googletella ohjeita vähän enemmän jos onnistuis sit paremmin :D Mutta sushi oli aivan perkeleen hyvää as always, riisi onnistu aivan täydellisesti OMNOMNOM ♥ 

Mä oon tässä jo ties kuinka kauan väkerrelly uutta tukkaa, mutta en oo vieläkään saanu valmiiks, heh. Pari kertaa oon vaalentanu, esim eilen viimeks. Mutta nyt pitäis vielä saada se itse väri tähän nuppiin. Kohta laitan kyllä tulipunasen, ku on niin hirmu ikävä! Mulla ei oo ollu punasta tukkaa varmaan yli vuoteen ;__; Tilasin pari purkkia väriä niin kyllä mä tän kohta valmiiks saan! Sitten pitää vaan leikata.. Damn. EN TIIÄ MITEN LEIKKAAN!! 
Haluaisin sheivata siilin jo takas, muttaku kaikilla on nykyään semmonen perkele. Plus Tuksu sheivas sen itelleen, enkä edelleenkään haluu että meiän hiukset on Tuomaksen kanssa samanlaiset.. Ahistaa ajatuskin :D 

Sivusiili on kasvanu jo ihan pyllynä!
Prkln salama.. Olis jo kesä. Uruha stalkkaa kulmassa
Huomioikaa erityisesti taustalla oleva Tuksun rumpuhässäkkä
Käytiin Tuksun kanssa syömässä Panchossa ja kattomassa Hobitti toiseen kertaan (ei en saanu porukoita mukaan prkl). Toisella kerralla se oli niin paljon parempi ku ekalla! Vaikka rakastuin siihen jo ekallakin kerralla, mutta sillon oli ensi-ilta jännitys XD Nyt pitää vaan kitua dvdn tuloon asti. Seuraavaan Hobittiin mä meen kyllä Bilbona! Mun oli tarkotus mennä tähänki Hobittiin mutta se sitte unohtu. Nyt on aikaa valmistautua sit! Onpahan samalla sitte cosseja Halloween pippaloihin yms! Olispa jotkut naamiasparteet että mä pääsen vetämään Darth Maulit!! Nyt ku mulla on valomiekkakin, ei kyllä kakspäinen mutta silti!

Mutta ostin vihdoinkin jotain mitä oon himoinnu jo ties kuinka kauan! Mun kyllä piti ostaa se Sodastream eka, mut... Nooo sen ehtii sit joskus.
Le WIIIIIIIIII ♥ Se oli pakattu niin hiton hyvin, että mulla meni sen paketin avaamiseen ainakin 15min. Kaikki oli 2-3 kertaan erikseen kääritty.
Että mä rakastan tota konsolia! Sain koko hössäkän (tasapainolauta, Wii, 2 mikkiä, ohjain + lisäpalikka, 4 peliä) alle pelkän konsolin hinnan! Nyt vaan pitää modata se, että voi pelata poltettuja pelejä. Ihanku olisin maksamassa MarioKartista 45€. Arvatkaa vaan mitä tuun tekemään tästä lähtien. Heihei telkkarin kattelu, meitsi pelaa!

Mun dvd:t ei kohta mahu enää mihinkään! Mut nyt on kaikki SAWit ♥ On pitkän aikaa tehny mieli kattoo, mutta ei oo ehtiny/jaksanu/muistanu. Nyt voi katella ihan oikeelta dvdltä :D
Sain myös mun myöhäsen synttärilahjan (itseltäni) perjantaina ja voi että..
I'm in love!! ♥
Mun Litaperhe kasvaa kasvamistaan~ Olisin ostanu yhet toiset mutta niitä ei enää ollu mun koossa ;__; Mutta nää on ihanat ♥ Ihanaa omistaa jotain muitakin kenkiä, ku pelkkiä mustia. Ja tajusin sitte ku sain nää että perkele noi sopii ihan täydellisesti mun tulevaan Iron Man "cossiin"!! Fuck yeah!! Plus noi on just täydellisen kokoset, kun ne mun mustat on vähän liian isot :( Ehkä pitäis myydä ne ja ostaa kokoa pienemmät. Täytyy ny katella.

Ei kukaan olis menossa Ikeaan tässä lähiaikoina? Mun naama sulaa kohta oikeesti tähän mun tietokonepöytään kiinni. Ei tässä mahu tekemään mitään. Pitäis kyllä varmaan muutenkin käydä siellä joskus hommaamassa kehyksiä ja joku kiva peili. Tässä kämpässä on liian vähän peilejä. Mut ihan sama, kunhan mä saan uuden pöytälevyn tähän yhyy! 

Onks pakko lähtee huomenna töihin jos ei jaksa? 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti