maanantai 26. maaliskuuta 2012

Whip my hair back and forth

Arvatkaa vaan alkoko nyt soimaan toi saakelin biisi päässä kun väsäsin ton otsikon.. XD Toivottavasti teillläkin. En kyllä muita sanoja siitä tiedäkään, niin nyt jankutan tota lausetta päässäni seuraavat 3 tuntia. 


Jouuu! Eli kävin toissa viikon maanantaina parturissa, vihdoin ja viimein! Sitä oli kyllä odotettukin. Jennalla on aina hullun kiva käydä kun pääsee juoruamaan kunnolla ja tietenkin esim se että perkele en tajua miten se aina osaa tehä just täydellisen letin! "En mä oikeestaan muuta tiiä kun että mä tahon tommosen tohon sivulle.. Muuten saat tehä mitä vaan". Lopulta nostin perseeni penkistä enemmän kuin iloisena! Nää on ehkä ihanimmat hiukset mitä mulla on ikinä ollu. Olihan mulla sillon kerran se tän tapanen, mutta ei sit kuitenkaan lähellekään. Tätäkin kampausta oon miettiny jo pari vuotta, niin jo vihdoin sain!
Valmistautukaa siis postaukseen joka sisältää ainoastaan vain kauniita kuvia pärstästäni~


Befoooore! Reuhka reuhka reuhka reuhka..
And after!
Tää tais olla samana päivänä ku olin värjänny tai jotain.. 
Joku tais joskus sanoo etten uskalla..? Seriously. Mä uskallan tehä hiuksilleni mitä vaan XD


Se on haalistunu jo ihan kympillä mut en viitti vielä värjätä uudestaan ku pitää sheivailla kohta jo lisää ku noi on kasvanu niin pirusti. Pitää varmaan ostaa itelleen joku partakone että saan ajella sillä hiuksia.. 
Tilasin 4 eri shokkiväriä interwebseistä kun löysin perkeleen halvan sivuston jossa ne oli vaan 4.50€/puteli ! Ja aikasemmin ostin 3 pakettia hiusvärejä kun ne oli tarjouksessa.. XD Yhen niistä käytin heti parturin jälkeen, kun äidin kanssa säädettiin. Iskän hieno kommentti "Lipsahtiko sun kätes kun leikkasit partakarvojas, vai miks sulla on hiuksien tilalla sänki?" 


Mut jees! Tämmöstä tänään! Ei voi muuta sanoo kun että jos hiusten kanssa menisin naimisiin niin ottaisin kyllä nää haha.

2 kommenttia:

  1. Vautsi, tosi mageet hiukset! Tykkään myös tosi paljon blogisi ulkoasusta:).
    -Iris
    http://colorfulw.blogspot.com

    VastaaPoista