tiistai 3. huhtikuuta 2012

On se rahan tuhlaaminen vaan niin kivaa

Karsee nälkä hyi. Ja tälle asiallehan ei voi tehdä mitään :)


Viime perjantaina oli Tuomaksen 20v synttärit! ♥ Ja Salla tuli meille sinä samana päivänä~ En muista ees millon viimeks oltais nähty.. :o Mutta pakotin sen sitten meidän kanssa baariin (muahahah) juhlistamaan Tuomaksen synttäreitä, sen jälkeen kun se oli leiponu mulle myöhäsen synttärikakun ja muffinsseja ;__; ♥ En kestä tätä ihanuutta~! 
En oo ikinä syöny noin hyviä muffinsseja!! OMNOMNOMN!! *3*
Ja maailman hienoin (ja omnom) kakku! Hei violetti kakku jossa on Despan logo.. You try to beat that! Kiitos Salla!! ♥
Sitten kun lähettiin baariin niin kävi vähän niin että meidän synttärisankari tuli kipees... (ikuisesti katkera) Niin juhlistettiin niitä sitten ilman päivänsankaria.. Armoton logiikka XD Mutta kivaa oli kuitenkin! Mun rispekti yhteen ihmiseen nous 10000% kun puhuttiin tatuoinneista. Siinä sitten tajuttiin että otetaan samantapaset tatuoinnit ens kerralla, mun ilme kirjaimellisesti : "O________O". Ihan vidd paras! Samalla aiheella, mutta ei kuitenkaan läheskään samanlaiset u know. 
Oli kyllä taas kiva viikonloppu~ Mulla vaan nous taas sunnuntaina kuume vittu perkele. Mulla on ollu kohta 2-3 viikkoo lämpöö/kuumetta vähän väliä niin nyt kyllä rupee ottamaan päähän. Oon ottanu kaks päivää saikkua sen takia ja voin kyllä kertoo että tätä työtä ei oo turvallista tehdä kuumeessa XDD Mutta minkäs teet prkl. Ens viikolla meen kyllä (ehkä hoho) lääkäriin jos tää ei jo lopu >:(


Mutta joo, nyt materiaa 8D
Vihdoinkin hommasin uuden lompakon!
Johon mahtuu perkeleesti tavaraa *3* 

OMG kuva hinkkihihnoista :o Oli niin kivan väriset~ ♥ Ja makso yhteensä 4€.. Lewut? Ja vihdoinkin tommonen pitsi crop top shit ass thingy. En ees viittiny yrittää ottaa kunnon kuvaa. Käytössä näkyy kumminkin joskus.
Ja uus laukku!!!=)(¤/ ♥ Oon ettiny täydellistä laukkua tässä jo pari kuukautta niin nyt vihdoin!! Oon aina katellu (kuolannu) Paul's Boutiquen joitakin laukkuja ja tää on just niin mulle tehty! Leopardikuvioo ja "tatskatyylistä" pääkalloa + tommonen ihana killutin yms! WINS~! 
Legokin tykkää! XD Paul's Boutique "Becky". Oikee hinta olis about 80€ mutta sain ton jollain 30€ ETTÄ OMNOMNOMNOM PERKELE! Ja kyllä, se on aito XD
Siellä sisällä on leopardia ;__;

Niin että arvatkaa vaan mitä laukkua käytän tästälähtien aina..
Käytiin joku päivä Jannen kanssa kaupoilla ja ainoo asia (ruoan lisäks) oli tää paita 5€ hoho! Toi on jännän mallinen ku se on kuitenkin XS ja se on lörppö kumminki.
I'M A SURVIVER OF THIS CITY! Rakastan kirjotusvirheitä aasialaisissa paidoissa XD
Tykkään tästä~
Kattokaa ny! Mun vaatekaappi ei oo enää musta WHOO! Ja mä siivosin ton tässä vähän aika sitten ja se on nyt jo ihan sekasin..

Nyt on ostettu jo junaliput ja haettu matkalaukku porukoilta. YLIHUOMENNA WHRFHAHH! Helsinkiiiiii~ Tänään puhuin äitin kanssa jotain että "Nyt telkkarista tulee 2 maailmanloppu-elokuvaa.. Yrittääköhän ne vihjailla että pääsiäisenä tulee maailmanloppu tai jotain.." Äiti : "No sulle ainakin tulee, kun meet Helsinkiin.." Mä: "..Kiitti äiti ♥" Ihmiset ei vaan anna mun unohtaa sitä että mursin käteni XDD

Butchiii ♥
Aijoo ja Legolla on vaan yks jalka.
Happy cat is happy!

Loppuun täytyy laittaa pakolliset kissakuvat~ Kisulit jotka menee porukoille siks aikaa kun lähetään HKI. Ne saa siellä aina niin paljon ruokaa, että voin vaan kuvitella miltä ne näyttää kun tullaan takas.....


Hyvää jeesustelujuhlaa (pääsiäistä) kaikille!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti