maanantai 5. maaliskuuta 2012

Öö.. Energy drink, keeps you going?

Mulla on nälkä.. Taas. Tuokaa ruokaaaaa! Tekee mieli leipää ja nutskuja. Ei, en tiedä miksi kirjoitan tästä kyseisestä asiasta. 
Tekis varmaan sunki mieli HAHAHHAHA!! 2 x Knife fucking Party !!!!
Tällä oli hyvä alottaa tämä~ Me niin tullaan kuolemaan.. Torstaille meillä on VIP liput ja perjantaille ihan normilippendaalit. Torstaina KP, perjantaina KP, lauantaina baariin.. Sunnuntaina purjotaan sisuskalumme ulos VR:n vessassa, miten ois? AIVAN MAHTAVA SUUNNITELMA! Wooh! No joo.. Meillä on kyllä kova kisakunto jo valmiiks.


Mutta mitäs tänä blogin hiljaiselon hetkenä on tapahtunu.. Ostin Grouponista sellasen.. Jutskan. Jolla saan 300€:n tatuoinnin 120€:lla! Mut siinä pitää ottaa vähintään 500€:n tatska, mut ei haittaa! En oo vielä varannu aikaa mutta tiedän jo mitä otan, siitä tulee niin saatanan hieno etten kestä! Jaaa sitten.. Käytiin viime viikolla Rumassa! Taas.. Koska teki mieli, ja Saana kerrankin pääs keskiviikkona :D
Herkkää, voi sniff~ 
Ja sitten.. Maanantaina me pidettiin täällä pienet illanistujaiset. Juomapelejä (montakohan me niitäkin vedettiin) ja paskoja juttuja + Rock Bandia. AWESOME! Valvottiin Tuomaksen kanssa varmaan johki puol 9.. Hups? 
Vietiin kisulit ulos. Eikä ne nyt niin hirveesti tykänny...
Maisteltiin viinejä ja syötiin juustoja. Omnomnom! Noi viinit oli kyllä hyviä. Ja katottiin Ghostbusters 1 ! 
Ostin maailman siisteimpiä kahvikuppeja.
Otin naamakuvia.
Löysin maailman viimeisen dinosauruksen nimeltään Legolas da Legosaurus.
Otin jossain vaiheessa lisää naamakuvia...
Ja yritin piirtää (huomatkaa hieno sensurointi), mutta kissat vastusti ideaa ja teki siitäkin asiasta mahdotonta.. Perkele. 
Että semmosta kivaa! Oon tässä miettiny että pitäis varata aika parturiin.. Mutta saatanan perkeleen kikkeli kun mä en vieläkään tiedä mitä mä haluan tehdä. Haluun jotain uutta muttaku MÄ OON JO KOKEILLU KAIKKEE!! Paitsi kaljua.. Ja sen mä taidan jättää kokeilematta ihan muiden ihmisten takia. Ehkä se sivusiili on vaan mun juttu.. Jos joskus pääsen sinne parturiin niin mietin että jos vetäis yhen värinpoiston päähän ja laittais shokkivärillä (en kerro millä HOHOHO). Mutta sekin riippuu siitä että miten ja silleen. Jos vedän sivukaljun niin sit mä tiedän mitä teen ja millä väreillä hohhohooo! Mutta näytän kyllä ihan rekkalesbolta niin lyhyillä hiuksilla.. VOI APUA AUTTAKAA! Mun järki ei kestä tätä!


Ainiin, Knife Partyn jälkeen meillä on Apiiiiiiksen keikka woop woop!! Mennään sinne zombeina :) No ei oikeesti.

2 kommenttia:

  1. Kaks päivitystä peräkkäin!! paljon luettavaa JEE! Me likez.

    Sivusiili ois kyl niin mahti. Sitä paitsi mulla on kyl pari veikkausta millainen shokkiväri se kuitenkin ois! >:)) enkä usko että susta kovin helposti saa rekkalesbon näköistä XD

    Ja nyt tähän loppuun, vastauksena noihin sun KP-keikkalippukuviin http://kuvaton.com/k/Ytd7.jpg :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aina joku pakkomielle, et ku päivitän niin päivitän pari kertaa lyhyen ajan sisällä XDDD

      Muahahahahaa!! Ehkäpä ehkäpä! Mä oon muuttanu mieltäni niidenkin kanssa jo sata miljardiatuhattabiljoonaa kertaa XD Mut nyt sentään päätin värin ja sit seuraavaks teen sen toisen hoho 8D No jaa-a.. En ois niin varma XDDASHFSAHFAHFAHS

      YAAAAAHAHSFHSAFHAFHASHFHF ♥

      Poista