tiistai 5. maaliskuuta 2013

One world ain't enough


Herpeti derpeti!

Mulla oli tarkotus olla tänään vapaata mun päivätyöstä, mutta just ilosesti illalla pomo soitti että "Tuutko kuuteen töihin?". No voihan vittu. En ehtiny sitte nukkumaan kunnolla kun rouva päätti soittaa vasta niin myöhään SLKfjlaskfgALKFJSfklajf. RAAWR. Enää viikko, enää viikko. Toi on mun tän viikon mantra. Kyllä mä jaksan.

Rupesin tässä joku päivä siivoomaan levyhyllyä. En tiiä oikeestaan että miks mä alunperin sitä rupesin säätämään, mutta päätin sitten siinä samalla ottaa vähän kuvia. Materiaa ♥

Gazetten cd:t ja dvd:t!
9 dvd:tä ja yks on tulossa! Olisin halunnu sen perjantaihin mennessä mutta ei se ehi :( Sitten puuttuuki enää vaan yks dvd! Toi violetti boksi vasemmalta on muuten parhain synttärilahja, mitä oon ikinä saanu *3* Eli NLSG Limited Edition. Jota on mahotonta saada mistään hyvässä kunnossa, ellei haluu maksaa itteesä kipeeks. (eBayssa hinnat menee siinä 200€ ylöspäin, kun alkuperänen hinta oli vaan n.80€) Ja toi mun on ihanku uus~ Ei naarmuja eikä mitään! Toxicin (oikee ala laita) levy on härski kun se on periaatteessa kirja, jossa on cd ja dvd siellä sisällä XD

Oon niitä ihmisiä että mun on pakko saada tietyiltä bändeiltä kaikki levyt, koska haluun tottakai tukee niitä. Ja levyt on ihania! Niitä on kiva keräillä~ No ei nyt tietenkään ihan kaikkee, esim ei joka sinkusta kaikkia 3 versioo, kuhan kaikista ees yks versio niin olisin tyytyväinen (tyydyn siis vähään). Yleensä hommaan heti limited editionit koska ne nyt on aina parhaita. Vielä pitää kaivella interwebsien ihmeellistä maailmaa että saisin lisää. Vielä nimittäin puuttuu about miljoona. En varmaan saa ikinä mun kokelmaa valmiiks..
D'espairsRay!
Onneks mulla on vaan 2 bändiä jolta mun on pakko yrittää saada kaikki. Eihän tästä muuten mitään tulis prkl XD
Ja sitten kaikki loput
Toinen mitä on kivaa keräillä on bändipaidat. Niitä ei voi olla ikinä liikaa! 

Mulla ei oo koskaan aamusin tylsää. Ikinä. 
Päätin muuten että ehkä mä en vielä tänä vuonna hommaakaan sitä prätkäkorttia, vaan säästän ne rahat johonkin about 29489284248 x parempaan. Josta kerron ehkä sitte joskus. Mutta oi, kyllä kelpais jos mun maan mainio suunnitelma toteutuis! *3* Nyt vaan armotonta säästämistä! Tatuoinnit sun muut ehtii aina myöhemminki. Varsinkin ton prätkäkortin mä ehin saamaan millon vaan. Nou hätä!

Kohta hakemaan mutsi töistä.

2 kommenttia:

  1. Janne the giftmaster30005. maaliskuuta 2013 klo 12.24

    Oi kuka onkaan ollut niin mahtava ihminen, että on hommanut sulle tuon noin hienossa kunnossa olevan NLSG:n limitedin? Siinä on kyllä ollut tosi hyvä tyyppi kyseessä. Pakko myöntää.

    Tuli mieleen kans ku hommasin ton cockayne soupin sulle niin että se tuli sulle suoraa postissa ilman mitään tietoja lähettäjästä XDDD Sun reaktio. HOHOHOHOHO kuinka kivaa se olikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiiä :o Mä vaan.. Sain sen.. Mystisesti jostain :o

      PERKELE!! Se oli ihan kauheeta!!!!!!!!! XDDD

      Poista