maanantai 4. maaliskuuta 2013

Hunter's sandwich

Tein (ellette sattuneet huomaamaan) tässä yks päivä uuden leiskan.. Ja voinpahan taas sanoo että ei saatana kun vihaan koodaamista. Se ei ollu koulussa kivaa, mutta nyt se on vielä kauheempaa. Vielä pitäis saada se yläpalkki tonne ja säätää jotain, mutta tällä hetkellä ei vois kyllä vähempää kiinnostaa. Sitä yläpalkkia yritin saada sata vuotta mutta blogger ei suostunu yhteistyöhön NI EI SI!! Väkersinköhän mä tota 3 tuntia sillon ja jossain vaiheessa rupes palamaan aika pahasti kiinni.. "Aika".
Mutta onpaha ny banneri!! Super hieno sellanen. WHOAH! Ja siihenkin yritin saada sen linkin josta pääsis bloggerin etusivulle, mutta haista sinä blogger kakka. Ku ei onnistu ni ei onnistu.

Tehtiin tässä joskus hunter's sandwichia, tai jotain semmosta. En ihan tarkkaan muista mikä se oli mutta kuitenki. Sinappia, majoneesia, LIHAA, pekonia, sipulia, sieniä, viskiä, voeeeeta yms. Kaikki tungettiin tyhjennetyn leivän sisään ja annettiin muhia painon alla yön yli.

DONE AND DONE!
Tollasissa ruoissa paskinta on se odottaminen.. Tottakai sen haluais syödä heti eikä vasta seuraavana päivänä. Mutta oli kyllä odottamisen arvosta. Aivan sairaaaaaaaaaan hyvää!! Sitten oma tekemää perunasalaattia tujuhkossa valkosipulisetissä OMNOMNOM!! ♥

Sain vihdoin ja viimein hommattua jumppahousut (jotka mun on pitäny ostaa jo yli vuos)! Koska käytiin tässä joku viikko työporukan kanssa tutustumassa tossa lähellä olevaan kuntosaliin. Paikan omistajat näytti meille paikat, opetti kaikkien laitteiden oikean käytön ja tottakai kokeiltiin myös kaikkia niitä laitteita sitte ite. Rakastuin juoksumattoon.. Vaikka se onkin vähän pelottava.. (Oon ihan varma että tuun tappamaan itteni siinä) Sitten vedettiin spinningiä ja kahvakuulaa. Kahvakuula oli aika.. Mielenkiintosta. Eli ei oikein mun juttu, saatana että sattu ranteeseen. Mutta spinningiä on kyllä pakko kokeilla joskus!! Ja kaikki oli meille ilmasta! Saadaan myös työpaikan puolesta yli puolet alennusta kaikista niistä salikorteista yms, niin mun on ihan pakko hommata se. Se sali oli aivan stnan upee, valosa ja ne laitteet on uusia! Plus että ne työntekijät on ihan mahtavia.
So pretty! Ja ne on hullun pehmoset jalassa.
Kävin ostamassa jo salikengät, mutta budjetti ei anna myöten hommata vielä sitä korttia ku se on vielä siltikin aika kallis hankinta, vaikka työn puolesta saakin niin paljon alennusta. Kuukauden "tuhlausbudjetti" meni, ku saatoin tosiaan tilata sen Gazetton uusimman dvd:n joka ei onneks maksanu paljoo (köh90€köhköh)... XD Tarviin vielä sen Despan viimesen dvdn ;__; Tilaan sen sitten parin viikon sisällä, koska wäwäwä! En oo vieläkään nähny sitä...... T,T En suostu warettamaan tommosia, vaan mun on aina pakko saada ne itelleni :D 

Mun viikset on kääntyny väärinpäin :(
Onneks ens viikolla on parturi aaaaaa!! En tosin tiiä vielä mitä teen. Enkä oo vielä päättäny että leikkaanko jo nyt kesätukkaa, vai vasta sitte myöhemmi. Decisions decisions.
Käytiin lauantaina keskustassa Poliisiasemalla ja sen jälkeen kierreltiin vähän kauppoja ennenku mentiin syömään Panchoon! Siellä on aina niin hyvää mättöö etten kestä *3* Tälläkertaa otin jonkun ihme setin missä oli kolme hampurilaista, jossa jokaisessa oli erilainen täyte. 
En ostanu kaupoilta yhtään mitään paitsi pipon 3€ XD Saavutus sinäänsä.

Hurdurrr. Ainiin perkele!! Enää tää viikko verta, hikeä ja tuskaa. Siis töitä näin suomeks. Mutta sitten mulla alkaa 2 viikon loma AAAA JEESUS!!! VIHDOIN!! ♥ Mun ihka eka loma 2½ vuoteen *3* En malta oottaaaaa!! Pitää ihan ekan loman kunniaks varmaan leipoo (tai jos oon laiska, mitä luulen kyllä olevani, niin ostaa) jotain pullaa töihin. En varmaan tiiä miten päin oon ku saa olla 2 viikkoo tekemättä yhtään mitään.. Tuijotan seinää silleen "Mitä vittua mun on tarkotus tehä". Ja sitten ahistun kuoliaaks ku en osaa enää olla ilman töitä... Joooo. No aattelin ainakin piirtää ihan himona. Mutta yayaya!! Olis jo perjantai!

2 kommenttia:

  1. Mun nimi on lumikelkka4. maaliskuuta 2013 klo 21.20

    LOMALOMALOMA PERJANTAIPERJANTAI

    Kuvittelin tossa mielessäni just ku kaadut juoksumatolla XDDDAASFKAHAHAHAHAHA oi että. Oih kuinka hauskaa mulla onkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just sanoin sulle twitterissä kuinka mä vihaan sua, mutta voin mä sen vielä täälläkin sanoa : Sä oot niin ihana.. PERKELE!

      Poista