perjantai 15. maaliskuuta 2013

Älä koske mun kivaan


Boomshakalaka! Huima postausputki yeah!




Sainkohan mä viime viikolla taas uuden LivBoxin! Aiheena oli luonnolliset kauneustuotteet. Toi Mango suihkugeeli ♥ En oo ennen tienny että shampoota on paloinaki, wut? Yks tommonen vastaa 2 pulloa shampoota. En oo vielä ehtiny kokeilemaan mutta oon ihan innoissani! :D
Tota Laveran rajauskynää testasin ja olin kyllä aika pettyny. Se kirjaimellisesti hylki mun silmiä ku öljy vettä XD WTF? Mutta ehkä mä annan sille uuden mahiksen. 
Naamarasvoja ei voi taas ikinä olla liikaa, varsinkaan semmosia missä on UV-suoja :)

Maailman huomionkipein kissa
On se hienoo ku seisot keittiössä ja räpläät ajatuksissas kännykkää, niin BAM yhtäkkiä sulla on kissa tisseissä kiinni. Kerrassaan mahtavaa XD

Tykkäsin tosta meikistä vaikka se olikin super nopee! Ja kerrakin en käyttäny kajaalia ollenkaan! Jos meikkaan ni laitan AINA kajaalia :D
Parturinaama! Ensimmäinen asia mitä sanoin parturiin mennessä "MULLA ONKI LOMA!!" XDD Ja sainkin sitten kommenttia "Ihana nähä sut kerrankin pirteenä ja eläväisenä, kun normaalisti meinaat nukahtaa siihen tuoliin!" Työnarkomaani Janna tässä moi :)
Ostin hiusvärimömmöä sieltä parturista ja sain postissa kahta eri hiusväriä niin operaatio Janna menettää hiuksensa voi alkaa. ..Kunhan jaksan/uskallan XD Voi mun hiusparat.

Simppelinaama part 2
Kerrankin voin ylpeenä sanoo ettei näitä kuvia tarvinnu shopata ollenkaan. En kyllä muutenkaan shoppaa ku valotusta vähän ja sitte toki noi mustat reunat tonne, ja pienennän! (paitani ei koskaan ole karvainen..)


2 kommenttia:

  1. No eww rumia lärvikuvia :((
    (lupasin, että kommentoin ton)

    VastaaPoista