perjantai 20. heinäkuuta 2012

These aren't the droids you're looking for

Jos mä nyt lätkisin joitain kuvia mun uudesta leimasta! Yritin ite ottaa joitain kuvia mutta se osoittautu melkein mahdottomaks.. En osaa käyttää mun vasenta kättä mihinkään :D Niin Sussu oli kiva ja otti mun puolesta~ Eli jos kuvat on kakkoja niin syyttäkää sitä! ♥


Tästä...

(Nää 2 on Ianin omilta sivuilta)
Tähän~ ♥


Kyllä taas huomaa että Janna jaksaa rasvata tatuointeja ahkerasti "paranemisen" jälkeen XD No khyl se tästä! Just eilen siitä kuoriutu vielä kerros ihoa OMNOMNOM!

Ja Janna pissii hunajaa aina kun tsekkailee itseään, koska tää on niin hieno etten kestä enää elämää HOOHAHFHFJASÖFKAFKLAHFAHFJN!! 
Tehtiin tää kahella kerralla ja meni jotaaaaaain 5-6 tuntia! Mua ei haitannu kyllä yhtään että tähän meni 2 eri tatuointikertaa 8D Ian oli ihan masentunu kun se luuli että mua harmitti.. Mut hei...! Mä olisin voinu käydä tekemässä tätä yhtä kuvaa Ianin luona varmaan 8 miljoonaa kertaa eikä mua ois vieläkään haitannu! XD Koska rakastan sitä tatuointiprosessia yhtä paljon kuin itse tatuointejakin, että joo ei kyllä haittaa! Plus että naurettiin Ianin kanssa niin paljon että luulin et mun posket tippuu tai kusen housuuni tms. Saatoin ehkä olla koko ajan hymy perseessä.. Ei vidd oli vaan niin parasta settiä~! 

Ei oo kyllä ikinä vuotanu niin paljoo verta kun tota hinkatessa.. Ei vidd sitä tuli ku suihkulähteestä stna XD 

Tää taitaa kyllä olla mun lempitatuointi.. ♥ Suunniteltiin jo Ianin kanssa mun koko hiha, koska tykätään molemmat ihan samoista asioista ja mun tarvi vaan kertoo mitä haluisin niin kyllä ideoita lens niin paljon että huh huh! Hei hei rahat, moi Ian~ Täytyy kyllä Jounillakin käydä mutta mä suunnittelin että jos pyhitän vasemman käden Jounille ja oikeen Ianille XD Käyn korjaamassa tästä tatuoinnista jossain vaiheessa pari kohtaa, mutta suunnittelin tässä että jos korjaisin vasta sit ku meen ottamaan seuraavaa 8D Heh~ Karsee tatskakuume yyhafjf.

4 kommenttia:

  1. Mun reaktio http://i45.tinypic.com/azcm00.jpg

    siis... mskrtö... mitäää... Oon ihan sanaton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AhhahahhHAHHhahAAA, repesin!! XDDDD

      Muaahhahfhsfihgiihihi ♥

      Poista
  2. OMG OMG TÄÄ ON HIENO *______________________________* oon ite harkinnu Boba Fettin ikuistamista jonnekin päin kroppaani mutta on jääny viel harkinnan asteelle! XD mutta tää on kyl aivan upee !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitoooos! ♥ Mullakin on vielä pari mitä haluun mutta saa nähä, saa nähä 8D

      Poista