torstai 5. heinäkuuta 2012

"I love flirting"

Valmistautukaa henkisesti päivitykseen, jossa ei ole yhtäkään kuvaa mun kauniista pärstästä! En tiiä miten selviän tästä.. Ahistaa, huh. 
Mun oma pikku Filde~ ♥ Joka pelastaa mun elämän kiitos ilmastoinnin.
Laura toi mulle tässä aikoja sitten mansikka-amppelin..
Josta tulee aivan SAAKELIN HYVIÄ MANSIKOITA! Ja niitä tulee muuten paljon.. OMNOMNOM! ♥
Käytiin Lauran, Saanan ja Sussun kanssa viime viikolla (?) kattomassa Snow White and the Huntsman. Ol hyvä! Harmi vaan kun en enää saanu istua Lauran vieressä niin en päässy säikyttelemään sitä.. Mutta mä sain tyydytettyä himoni toissapäivänä, kun katottiin perkeleiden kanssa Alien 1 & 2! MUAAHAHH! Oli pakko kattoo ne ihan vaan Prometheuksen takia.
Yhteensä 20€ ALEsta ♥ Toiset on kokoo 36 ja toiset 37 XD Mutta perkele noi violetit on just täydellisen väriset!! Oon yrittäny metsästää just tasan ton värisiä violetteja tenuja joka paikasta, mutta kaikkialla on vaan ihan kakan sävysiä violetteja. Kohta mä saan pyhittää itelleni kokonaisen huoneen kenkiä / vaatteita varten kun Saana muuttaa pois HOHOHOHO 8D
Uus musta nahkalaukku ALEsta ♥
Ja nää tais olla muuten vaan halvat XD
Tällä hetkellä väkerrän päkerrän 2 duunia samaan aikaan, niin on ollu tässä lähiaikoina _hieman väsyny.. Yhtenä päivänä mä nukahin tietokonepöydän ääreen, aamukahvi kädessä.. Just ennen kun olin lähössä duuniin numero 2. Vidd mun ilme oli varmaan epic kun havahduin hereille ja lähin töihin tuli perseen alla XD Kyllähän tässä muuten ehtis nukkua ihan hyvin, mutta jos vähänkin haluaa harrastaa sosiaalista aktiviteettia niin sitten ei muuten nukuta ku max 2h. "Sä oot niin nuori, niin kyllä sä jaksat!" Suck my balls.. Kyllähän mä EHKÄ jaksaisin mutta se autolla ajaminen menee sitten jo melkein humalan puolelle kun on niin väsyny. Mut onneks viikonloput on vapaat ♥ Koska minähän en perkele muuten tähän suostuis XD

Mutta töiden lisäks mun elämään kuuluu jälleen tätä:
My best friends~ 
Saatiin Ianin kanssa tää mun tatska maanantaina valmiiks WHIIIHIHHI ♥ (toisaalta oon sad koska en nää Iania taas hetkeen). Mutta ette saa kuvaa IKINÄ HAHA vituta! No okei siks ei koska tällähetkellä mun käsi on oikeestaan pelkkää mustelmaa, niin eipä se kovin hyvältä siinä kuvassa sitten näyttäis XD

Huomennaaaa on Palvipäiväääät ja PERJANTAAAAAAAAAAI!!! ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti