keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Tappajahirviä


Viikko juhannuksesta oli Laren synttärit! Meiän piäni laps täytti pyöreitä ♥ Derppailtiin Lauralla porukalla, ennenku lähettiin baariiiiin!
Eräjormat yeah!
Ensin paistettiin makkaraa nuotiolla (jonka mä baarivaatteissani sytytin XD) ja syötiin salaattia ja lettuja ja Lauran tekemiä mokkapaloja ja OMNOMNOM!
Tein Lauralle Post-Iteista myös kaikkee kivaa.
+ Maailman siistein juttu ehkä IKINÄ! Vesimeloniviinaa ♥ Oon aina halunnu kokeilla tota! Siihen olis voinu laittaa 10 litraa viinaa eikä se ois varmaan sillonkaan maistunu millekään XD
Siskokset aina yhtä herkkinä~ 
Laren ja Laren synttäridrinkki! "Mä haluun siihen sateenvarjon.. Laita siihen semmonen sateenvarjo!!"
Oli jälleen onnistunu viikonloppu! Tuli juteltua random ihmisille ja nähtyä muutenkin pitkästä aikaa kavereita. Käytiin Tuomaksen kanssa yökiinalaisessa ja pizzeriassa.. XD Hups.

Perjantaina nokka kohti Tamperetta med Tuomas! Mennään terrorisoimaan Lauran ja Arin elämää. Ketuta~ OLIS JO PERJANTAAAAAAAAAAI! Sillon on vielä palkkapäiväki 8D Omnomnom. En malta odottaa saokfnafngaFNAfsn! Mä taidan lähtee nuq nyt.. Ennenkun sammun tähän. Unirytmi ♥ Tässä loppuun vielä hienoja auringon nousuja! Koska oon metsienmies! 




4 kommenttia:

  1. omg PAKKO kokeilla tota vesimeloniviinaa!!!! :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin hyväääää!! *3* Suosittelen lämpimästi! Vesimelonitki on ny halpoja! XD

      Poista
  2. laitoitteko sinne viinaa ja jtn mehua sekasin vai miten? :OO

    VastaaPoista
  3. Eiku siis ihan vaan vesimeloni ja kirkasta 8D Sit ehkä pikkusen sokeria tai hunajaa!

    VastaaPoista