keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Fest hos mange!

Musta tuntuu etten kirjottele juhannuksesta tässä ikinä mitään ihmeen pidempää tai lisäile kuvia muutakun omasta kännykästä, koska mulla on pieni kutina etten tuu ikinä saamaan mitään muita kuvia *evil stare*. Ihmiset ja niiden uudet hienot kännykät joista on niin vaikee saada ne kuvat koneelle!! XD Itsellänihän ei tarvii ees mitään piuhoja ku painaa vaan nappia niin se siirtää automaattisesti kaiken koneelle.. Luulis että muillakin on semmonen mahollisuus 8D
Jussin eka juoma, jonka avasin heti kun nousin auton ratista. Toi on niin hyvää *3*
Anyways. Juhannus oli ihan super kiva! Mentiin meidän "mökille" jo torstaina, saunottiin juotiin hengattiin. Nukuttiin vähän enemmän (teltassa) jotta jaksettiin sitte perjantainaki. Jollon oli aivan saakelin hieno keli! Chillattiin laiturilla koko päivä.. KOKO päivä. Enkä ees palanu ku nenästä~ ♥ Oon niin ylpee itestäni etten kestä XD Ja tarviiko sitä nestetasapainon ylläpitoa edes mainita? Syötiin lettuja, saunottiin "vähän" lisää, pelattiin mölkkyä, heiteltiin vesi-ilmapalloja, uitiin, syötiin, juotiin, saunottiin ja uitiin vielä lisää, puhuttiin paskaa, syötiin HAUHTA, poltettiin kokko (josta ei todellakaan tullu mustaa savua) yms. Perus juhannus! Joka on aina yhtä mahtava! Lauantaina ei ollu enää niin hyvä keli, mutta istuttiin silti koko helkkarin päivä siinä samalla kohalla ja puhuttiin paskaa. Mua ei syöny ykskään hyttynen koko aikana, ku muita söi hohohohoo! 

Tuomaks ja sen poika!
Ja pakolliset kitarasessiot by Arttu~ Mä sain oman laulunkin! Joka niiden pitäis vielä mennä nauhottamaan, koska se on niin mahtava! XD Jannan kakkalaulu kicks ass.
Olen Janna ja evotan jälleen. Se ei ees sattunu, eikä siitä ensin tullu verta mutta sitten hetken päästä huomasin että oho.. Mun käsi on veressä "JA VIDD SITÄ TULEE KU SUIHKULÄHTEESTÄ! ÄITIIIIII! LAASTARIIIII!" XD Se oli herkkää.. Jouduin vaihtamaan ainakin 4 kertaa laastarin ku se vuos niin paljon että huh huh 8D
Sunnuntaina palattiin takas ns sivistyksen pariin, ja oon erittäin hämmentyny ettei ollu muita oloja paitsi tietenkin perkeleellinen väsymys :D Harmi ku juhannus on vaan kerran vuodessa :(  Mut joo, juhannus ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti