torstai 31. toukokuuta 2012

Kissankarvoja naamassa

Ei vidd I'm on fire! En varmaan ikinä oo päivittäny näin usein : D


Meidän piti eilen mennä keilaamaan Lauran ja Saanan kanssa, mut Hutunki on suljettu rempan takia niin mentiin sit vaan JKL kierteleen ja sen jälkeen leffaan! 
Oon ikuisesti katkera kun löysin Onlysta maailman ihanimman tekonahkaliivin jossa on niittejä.. Mutta pienin koko on 36 ja mä tarvisin 34(?)... T___T SE ON NIIN HIENO ETTEN KESTÄ! Mä vatvon tätä asiaa koko loppu elämäni.
No ostin sitten lohdutukseks H&M lasten osastolta Captain America paidan jota kattelin jo viimeks, mutta ei ollu tarpeeks pientä kokoo (seriously..). Nyt oli yaaaaish ♥ Ja sit hupparin jota himoitsin myös viimeks. 
Toi paita on niin hienooooooooooo ja ihanan värinenki *3* Ja oon himotellu ton tapasta hupparia jo ties kuinka kauan. Toi oli halpa ja kivan värinen~
Tästälähtien poikien osastot on mun lempparipaikkoja XD Oon 146cm poika whoooo! En oo ennen tajunnu että sinnekin voi mennä.. Oon vaan vähän sääd ku ei oo SW paitoja missään, paitsi semmosii vajukisti modattuja : D Haluun vielä kyllä Iron Man ja Thor paidat omnomnomooommnmn. Ja semmonenkin olis kiva missä olis koko Avengers.... *3* Batman paita kans :( Kyllä mä vielä joku päivä!


Sitte illalla mentiin kattomaan dindindiiiiiiiiin AVENGEEERRRSSSSHHHH!! ♥ Voisin mennä kattomaan sen kolmannenki kerran. Se on vaan niin hyvä että oikein itkettää. Kakkonen vois tulla jo.. Nyt huomenna kiitos? Tulis jo DVD:lle että pääsen ostamaan sen itelleni.
I'm going to eat your souuuullllll OMNOMNOM! Eiks se niin mee että punapäiden pisamat edustaa kaikkia varastettuja sieluja. Että yrittäkääpä vaan laskee mun pisamat joita ei tästä kuvasta kyllä nää. Mutta niitä on PALJON MUAAHAAHHHAH! Langetkaa jalkoihini te heikot uskovaiset!! "KNEEL TO ME! I SAID KNEEL!!" Loki ♥
No innostuin vähän meikkaamaan ja väkersin sitten itelleni Loki-meikit. Mutta eipä niitäkään tästä kuvasta nää XD Janna ottaa kuvia piste fi... No anyways, vihree-kulta-mustat! Nyt rupeen leikkimään kaikilla niillä väreillä mitä tossa paletissa on. En oo esim varmaan ikinä käyttäny just vihreetä ennen tota. Ja nyt on kuitenkin kesä! 
Sain sunnuntain onneks vapaaks joten lauantaina pääsee juhlistamaan baariin Meijun valmistumista! Ja huomenna mennään sinne kahvittelemaan. JA PERKELEEN VAATEKRIISI YHYHYHYHYH!! Luojan kiitos ei oo hiuskriisiä, se vasta paska onki.


Heipodei.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti