tiistai 29. toukokuuta 2012

Ei mun kengät mahu mihinkään

Yohhooo!! Bloggeri on runkkunaama, eikä toimi prkllllgjajgsdjg!


Sain viime perjantaina vihdoin ja viimein sen kenkätelineen minkä tilasin Grouponista joskus vuonna peruna ja sukka. Ja voi perse mitä tuskaa sen kokoominen oli XD Siinä luki että "easy to assemble".. Easy in my ass! Olihan se ajatus helppo, mutta toteutus ei. Saakeli ku ne palaset ei sopinu kunnolla toisiinsa vaan niitä sai hakata ja survoo sormet verillä. Yleensä tykkään kaiken kokoomisesta, esim IKEA-juttujen kokoominen on parasta ♥ Mutta toi ei..
AMAZING SHOE RACK WHOAAA!
Tämmönen kasa sieltä paketista paljastu.. Ja noin 15-30min jälkeen-
Se näytti tältä *3* No okei laitoin noi kengät siihen vasta myöhemmin. Meinasin sijottaa ton kyllä tosta johonkin muualle, kunhan vaan keksin minne :D
Vielä mahtuu muutama pari kenkiä! Mutta mun suurimmissa unelmissa saisin kaikki mahtumaan XD Mä voin pitää tota mun tennarihyllynä sit. Korkkarit mä laitan.. Jonneki. Vielä parit mun tennarit on jossain eksyksissä. En oo vaan jaksanu mennä mylläämään tota varastoo. Hmmm.. Pitäsköhä mennä ny.


Viime viikolla tein tässä sikolätissä kunnon siivouksen. Johon meni ainakin 5tuntia XD Pesin jääkaapin ja pari koneellista pyykkiä, hinkkasin kaikki pinnat mitä vaan täältä löysin, imuroin, vaihoin petivaatteet yms yms yms. Mitä kaikkee ny vaan keksinki. Pitäis vielä ainakin imuroida uudestaan ja pestä lattiat ja ikkunat. Ja toi parveke sitte ku ei enää oo niin perkeleesti siitepölyä. Ainiin ja ruokakaappi. Koska se on niin sekasin ettei tiiä mitä siellä oikein on XD Kyllä täältä siivoomista löytyy! Kuka tulee siivoomaan niin mun ei tarvii yksin. Mähän en ikkunoita perkele pese, siihen mä en suostu 8D


Käytiin eilen porukoiden kaa kattelemassa autoja! Kierrettiin varmaan kaikki maholliset JKL autokaupat ja voi prkl että meni myöhään. Olin kotona ehkä joskus.. 7-8 aikaan. Testasin mä yhtä autoo joka oli aivan perkeleen hieno! Siitä ei olis uskonu että se on käytetty.. Ei herranjumala. Se melkein tuoksuki vielä uudelta! Katellaan toista melkein samanlaista autoo, mutta isommalla koneella OMNOMNOMNOM~ Mä millään mopokoneisella vehkeellä taho ajella. Ei semmosella voi lähtee viivalle kenenkään kanssa XDD Jannalle ei 1,2l autoja kiitos. Oon vaan erittäin yllättyny että iskä ei yritä tyrkyttää mulle semmosta.. Mut joo! Ei vielä oo kiire ostaa, niin täytyy ny katella ja kokeilla iha raaauhassa~! Koeajelu on niin kivaa, etten ikinä haluu oikeesti ostaa mitään 8D 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti