keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Alkoholistin päiväkirja osa 2

Saan itteni kuulostamaan näissä mun merkinnöissä aina hirveeltä juopolta XD Mutta sillon kun on mahdollisuus nostaa kuppia, niin sitten sitä kans tehdään! Kun tässä työssä niitä vklp vapaita on ehkä vaan kerran 2 kuussa.. Prkl. Selityksen makua ja silleen. 


Dis shit is Knife Party @ Circus part 2 eli Perjantai 6.4! Ei, en ole myöhässä~ Vidd tässä mitään aikarajaa ole!


Saatiin hyvä syy nuksuilla melkolailla niin paljon kun vaan haluttiin, ku kaupat oli kuiteski pääsiäisen (turha paskajuhla mutta saipahan 2 päivää vapaata) takia kiinni. Aamulla ei ollu darraa WHOOO!! Aamun ensimmäinen juoma taisi sisältää alkoholia hups. Ihan vaan varuilta ettei se darra sieltä pääse mitenkään yllättämään. Sneaky bitch that is.


Pöytä on siisti. Aina..
Antakaa mulle kynä ja tapahtuu näin. Paperi ois kiva, mutta turha. Toi tais kyllä olla mulla jo sillon torstaina.. Koska Gareth hiplas mun kättä. Nää kuvat saattaa kyllä muutenkin olla vähän sekasin whoops.
Jälleen pakollisia asioita Omenassa XD Ei harmainta aavistusta mistä me aina näitä traditioita revitään.
...
Tuoleillahan ei voi istua.
Jooo.. O.
Mä en tiedä näistä kuvista.. XDD 
Meinasin ensin laittaa tästä sen sensuroidun version kun leikin valokuvaajaa.
Planking! "MÄ EN JAKSA ENÄÄ KAUAA!". Omistan lihaksia ja silleen.
Naamakuvia on aina pakko ottaa~

Saana kicks your ass. Mä vähän säälin niitä siivoojia..
Mä en ollu ainoo joka teki jotain outoo! Saana kieri sängyllä ku mä tein saman lattialla. Aivosolut mihin menitte ja milloin? XD
On se rankkaa se elämä (Helsinki) aina välillä.
Sitten illalla kun vihdoin ja viimein kello lähenteli.. Jotain (Ei oo muuten harmainta muistikuvaa). Niin hinattiin perseemme jälleen Circukseen! Tällä kertaa mentiin vähän myöhemmin niin siellä oli jo enemmän populaa. Kävin VIP-puolella ja mentiin juomaan ja tanssimaan. Ei vidd kun ne kaikki muutkin DJ:t molempina päivinä oli hyviä! Mut Tubbs on kyllä paras. Se äijä vetää ihan helvetin hyvää settiä!


Tanssittiin jonkun aikaa ja sitten jossain vaiheessa olinkin eturivissä riehumassa ja murhaamassa polveni ennenkun Knife Party edes alko XD Sain joltain random jäbältä sinisen valotikun! Oon aina halunnu semmosia (u know niitä isoja)! Hoho! Jaaa sitten joku random äijä jossain vaiheessa lähenteli.. Miten helvetissä sun on tarkotus karkottaa lähentelijät kun eturiveissä ei hirveesti voi aina tehä semmosia karatepotkuja.. Hyh. No kyllä se siitä kaikkos ja sain taas keskittyä bailaamiseen! 


Kun vihdoin ja viimein Rob ja Gareth ilmesty lavalle, niin ihmiset oli ihan liekeissä ja meno oli kyllä semmosta että I has no words!! Yhtiä parhaimpia keikkoja noi molemmat!! Niinhän mä taidan kyllä aina sanoo. Mutta sehän on vaan hyvä! R&G on vaan.. Ei vittu ne äijät osaa! Oli niin helvetin siistiä kun ihmiset laulo aivan saatanan kovaa joissain kohissa mukana ja no tietenkin itekin. Se keikka olis saanu jatkua ikuisuuden, (vaikka meinasinkin kuolla janoon ja kuumuuteen) mutta kaiken hyvän täytyy joskus loppua. YYYYH! 


Keikan jälkeen kävin taas VIPissä ja voi herranjumala ei oo varmaan jäävesi maistunu ikinä niin hyvältä mitä sillon. Istuin siinä tuolilla ja tsekkailin meininkiä alhaalla ku joku äijä yritti siinä jotain. Ignoorasin sen melkeinpä kokonaan niin ennenku se lähti siitä niin vittu kehtas heittää juomat mun päälle! XD LE FAKING WAT!? Mä oon aina halunnu tehä niin mutta silleen että mulla ois syy.. No.. Ihan miten vaan. Se oli vaan niin random etten kestä XD Sen jälkeen joku toinen jäbä sitten tuliki kysymään että oonko kunnossa yms. Aaaw :( Faith in humanity restored.
Sitten hinauduin alakertaan ettimään Saanaa ja siinä oottelin sitä niin joku jäbä suuteli mun kättä.. Silleen you know old school. Mun ilme tais olla "O____O / :DDDDD". Oi Hesa mitä muistoja aina annatkaan~ Välillä hyviä ja välillä vähän liiankin hirveitä. Niin random populaa, mukavia ja vähän vähemmän mukavia ihmisiä, mutta ei voi muuta kuin muistella hyvällä~
Tanssittiin ihan kympillä vielä ennenkun lähdettiin pilkun aikoihin pois. Olisin voinu jäädä sinne ikuisiks ajoiks.


Kaikki kiitokset tästä kaikesta eeppisestä voitosta taitaa mennä ihan vaan Knife Partylle. Joten ei voi muuta sanoo ku että vidd KIITOS!! ♥ Ja saisivat tulla nopeesti takasin. Tänä vuonna, okei hyvä jee~ (tai no niinhän ne jo tuleeki mutta Ouluun.. Mä mihkään Ouluun lähe prkl XD)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti