lauantai 4. helmikuuta 2012

Vihreetä savua

Ei ikinä pitäisi mennä baariin, eikä ikinä pitäisi olla kännissä, eikä varsinkaan ikinä pitäisi mennä lyömään vetoa oman veljen kanssa.. Koska.. Sniff. Nyt loppu tupakanpoltto. Jokaisesta poltetusta tupakasta joutuu pulittamaan 50€, niin että tulis muuten aika kallis tupakka-aski. Kännissä saa polttaa ja nikotiinivalmisteita saa käyttää. Mutta mä mietin että jos lopetetaan niin sit lopetetaan kunnolla, eikä välttämättä mitään kännitupakointejakaan :D Joten..

I can has a e-smoke! Yaya. Voi helvetti sitä pähkäilyä kun yritin saada ton toimimaan, ilman että rikon sen XDD Toi on joku uus malli, niin siellä nettisivuilla ees ollu mitään saatanan ohjeita. Eikä myöskään missään muuallakaan netissä. Mut ainakin luulisin saaneeni sen toimimaan ihan oikein.. Ehkä. Eihän toi oikeeta syöpäkääröä voita ei sit niin millään. Mut ei mun oikeestaan oo niin hirveesti tehny mielikään tupakkaa. Miten ihmiset on tehny polttamisen lopettamisesta niin suuren jutun, ku en mä oikeestaan huomaa mitään tuskasta tässä XD Mitä nyt alussa vitutti ku pientä oravaa, ku nikotiini poistu elimistöstä. Poltin kuitenki sen yli 2v. Saa nähä miten menee, vai luovuttaako mun veli 8D Koska mähän en muuten luovuta HAH!
Tilannekuvat on parhaita XD
Toi paita on aina ryppynen stna, en tajua mikä taika siinäki nyt on :D

Naamakuvia naamakuvia naamakuvia viimeviikolta! Joltain päivältä.. 
Operaatio kesäkuntoon 2012 on lähteny hyvin käyntiin! Oikeestaan 99% paremmin mitä mä kuvittelin!! Oon oikeesti ihan innoissani! En olis ikinä uskonu että innostun kuntoilemisesta näin paljon! Tosin sitten mulle tulee aina hirvee morkkis jos joku päivä jää rutiinit tekemättä, niin sitten täytyy pusertaa koko seuraava viikko kaks kertaa pahemmin. Varsinkin viikonloput on mahottomia, kun ei saa olla rauhassa ja vitut minä rupee hikoilemaan ku pieni sika ku kämppä on täynnä ihmisiä :D Painoo ei oo lähteny 3kg enempää, mutta lihasta on tullu varmaan sitäkin enemmän. Ei se paino vaan se kroppa! Me likey. Kohta mulla on sixteri ja kunnon haba ♥ Ja oon ruvennu syömään paljon paremmin mitä ikinä~ Tätä jatketaan!

Butchii ♥ Se on laihtunu ihan kympillä! Se on mun kaa laihiksella 8D
Käyks kateeks ku meillä on täällä melkein +40 astetta lämmintä!! 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti