keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Trust no bitch

Mä teen nyt hirveen materia/rant/naama postauksen, ennenku laitan mitään Pendulumista! Koska siitä postauksesta tulee aivan saatanallisen pitkä.. XD

Why so cheerios? 
Hömpän toppi, Kappahl ja Seppälä! Toi seppälä oli niin halpa alessa että oli pakko ostaa. Oon muuten huomannu että mulla on toppifetissi.. Ei ihmisellä vaan voi olla liikaa toppeja.Ainiin joo.. Älä perkele ikinä mene Saanan kanssa Cittariin kiertelemään.. Meidän pääasiallinen tarkoitus Cittariin menossa oli vaan se, että mennään palauttamaan pullot ja käydään Alkossa. Mutta sitten se menikin siihen, että joo palautettiin pullot (joista saatiin about 15€ tms) ja käytiin lopulta siellä Alkossakin sitte. Mutta me kierrettiin joka saakelin kauppa läpi ja mukaan saatto lähteä vähän enemmän tavaraa mitä oli alunperin tarkotus XD Ja siihen meni varmaan 3 tuntia. Mutta sain myös vihdoin urheilutopin! Tahon vielä pinkit tai violetit urheilurintsikat niin mun elämä on täydellistä.
Mikään ei oo seksympää ku kokeilla paitasäätöä 10 numeroo liian isojen olohousujen kanssa. Maailman paskasimman peilin kanssa... Toiki paita oli kokoo 36.. Wtf. 36 in my ass XD
Oon ruvennu naamahuoraamaan ku mä niin haluisin uudet profiilikuvat kaikkialle. Se edellinen on viime.. Öö.. Pendulumista? Tai apiksesta.. Varmaan Hesan Pendulumista. Mutta yh. Elämä on vaikeeta XD Oo huomatkaa muuten aivan saatanan hieno DATIS ryhti.

Oon ollu lähiaikoina kunnon kokkikolmonen! *ylpeä*
Menin porukoille väkertämään suussa sulavaa sushia. OMNOMNOM! On niin hyvää etten kestä. Ei sillä että olisin itserakas mutta kyllä mä osaan leipoa ja tehä ruokaa, mut se on vaan kiinni siitä että jaksanko XD Ja vastaus on yleensä että ei.
Sitten oon tehny pari kertaa smoothieta ja Runebergin torttuja! Jotenkin tää ruoasta kuvien ottaminen ei oo mun juttu XD
Ja eilen tein ystävänpäivän kunniaks cupcakeseja! Jotka maistu 100x paremmille miltä ne näyttää.. XD Se koristelu oli vaikeeta. Ja sitten Tuomas tuhos mun epätoivoisen yrityksen. Mut ne on kyllä niin hyviä etten kestä *3* Rupeen tästälähtien aina tekeen noita. Ja niissä on porkkanaa, niin ne on terveellisempiä ku normi cupcakesit! Mut kertokaa mulle miten ne saa näyttämään niin helkkarin hienoilta? Ei menny ihanku elokuvissa.
Ja voisko joku kertoa mulle että MIKS LEGO NÄYTTÄÄ AINA TOLTA!! XD Se on piru.. Ihan varmana. Tai pöllö.. No vajaa se ainaki on.
Aaaa melkein unohin!! Kattokaa ny sitä ♥ Se on ohjaimesta ladattava. Seuraavaks haluun isomman ja semmosen mikä toimii akuilla! Eli Hummer H2 joka kulkee 80km/h ja se on aivan saatanan iso ja kallis.. XD Jota ei kyllä voi käyttää sisällä. DAMN!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti