sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Välillä käy niin

Että tulee jäätävä himo ottaa kamera käteen ja räpsiä kahdeksan miljoonaa tuhatta biljardia kuvaa ja läiskiä ne blogiin. Koska mun naaman katselua varten tää koko systeemi on~ U MAD?!

Uus rakkausneule ♥ Mulla on tommonen tummansininenkin. Makso vaan 5€/tsibale ja toi malli on just täydellinen, niin oli sit pakko ottaa molemmissa väreissä. Puol ilmasta perkele.
Ainiin joo, huomatkaa tosiaan kuinka saastanen tää kämppä on! Oli.. Koska Saana siivos tänään.
Tykkäsin ton päivän meikistä, vaikka se olikin nopee sutasu! Success!
Vähän olis siistiä jos silmien väri vaihtuis mielialan mukaan. Just saying.
Käytiin Tuomaksen kanssa torstaina leffassa kattomassa Mission Impossible : Ghost Protocol ! Se oli hyvä. Mutta olis voinu olla parempikin joissain tietyissä kohin. Haluaisin kyllä kattoo sen nyt jo uudestaan :D Eli oli se hyvä! Söin myös mäkkärin salaatin = VIRHE. Hyh.

Tein perjantaina suolasen piirakan perunapohjalla ja sen lisäks salaattia ja voi että kun oli hyvää! Olisin voinu syödä ton kokonaan yheltä istumalta. Ja toi oli vielä aika terveellinenki! Tästälähtien musta tulee piirakan suurkuluttaja. Super helppoja tehä ja aivan saatanan hyviä.
Ja mun uudet rakkauskengät ♥ En vaan vidd voi käyttää niitä tuolla -35'c pakkasessa, ku eihän mikään tekonahka pakkasia kestä.. SAD :( Ens kerralla kun esittelen mun kenkäostoksia niin ne on sitte JC:n Spikyt ~ 
Olin joskus osallistunu Huippumalli Haussa johonkin asd kilpailuun. Josta voitin sit Pepsodentin tuotepaketin jee! Nyt on hammastahnaa ja hammasharjoja puoleks vuodeks. Silkkaa säästöä. Tästälähtien mä rupeen osallistumaan kaikkiin kilpailuihin ja rupeen lottoomaan. Ehkä 2012 on mun vuos 8D (not)
Hömpältä ostin kaitaliinan joka sopii täydellisesti meidän pöytään! Ostin myös farkut ja 2 toppia, mutta farkut oli liian isot (SCORE!!!!) ja ne lähetti mulle topin sijasta kengät wtf. Palautukseen! 
Ja viimeisimpänä Tuomaksen hieman myöhäinen synttärilahja~ Taas saan rastia yhen pois mun lahjalistasta~ Kiitos muru ♥ 
Huomenna toivottavasti saan värjättyä hiukset! Ihan erilainen väri ku ennen yaya! Parempi olis onnistua ettei tarvii värjätä heti uudestaan XD Mut nyt rupeen pelaamaan Sims 3 ja puran sitä kautta vitutukseni suomalaisia kohtaan. Nyt täytyy katella Niinistön pedofiilinaamaa seuraavat 6 vuotta. Mutta kyllä Peksu seuraavalla kerralla voittaa! 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti