torstai 3. marraskuuta 2011

Zombies night out

Mun elämässä tapahtuu niin paljon... Saikkua on enää viikko OMG!! En mä osaa enää mennä töihin kun oon lagannu näin kauan. No.. Naatitaan~


Perjantaina pidettiin täällä meidän kämpillä pienet halloween vibaset bileet! Pukeutuminen ei kyllä ollu 100% pakollista jos ei halunnu tai jaksanu tai jotain. Mut kyllä melkein kaikilla jotain oli :D
Pose for that camera bitcheeess!!

Amy Winehouse ja sugar skull bitch meets.
Mä yritin olla pelottava.
Random kuvat on random..
Me taidettiin pelata 3 juomapeliä illan aikana haha. Sen huomas kyllä joistakin  todella selvästi XD
Hämmentävät kuvat on hämmentäviä... 
Oli kyllä super hauskaa! Harmi että keksittiin toi halloween teema sen verran myöhään että kukaan ei oikein ehtiny siihen valmistautua ja mäkin keksin ton ehkä tunti ennen ku rupesin meikkaamaan XD Ja sen kyllä huomaa mut ainakin mä yritin! Joskus kyllä haluun kokeilla tota meikkiä uudestaan, silleen että jaksan vaivautua ja keskittyä kunnolla.. Heh.
Tämmösiä iltoja pitäis olla useemminkin damn!! Mä myös haluaisin kunnon korsetin! Kun mulla on vaan tommonen muoviluu kakka jolla ei oikeestaan saa mitään kurveja, niin olis kiva kokeilla sellasta kunnon teräsluu settiä! eBay.. I shall get you!



Porukat tuli tiistaina back from Tene ja sain kivoja tulkkuja! Esim tommosen kivan sinisen kaulaliinan ja noi herkät askit.. En malta odottaa että Suomeen tulee tommoset kauniit kuvat noihin askeihin XDD Mä voisin hoitaa useemminkin niiden kissaa (mun kissaa) Ossia, ku saa niin mukavaa palkkaa siitä 8DD Yoda sais ottaa mallia Ossista.. Se on niin läski ja lepponen tankkeri, kun Yoda on tommonen saatana joka ihan tahallaan vittuilee koko ajan XD



Kuka arvaa mun lempi tyypin LOTRista? : )))) Lego.. Palikka.. Legolas.. OMNOMNOM! Hymy leviää perseeseen asti aina kun Legolas tekee tai sanoo jotain. Ja odotin koko kirjan alun vaan sitä kun se vihdoin ja viimein tulee kuvioihin mukaan Rivendellissä. Yli 200 sivun odotus.. On kova pala XD Se oli mun ensimmäinen jumala kun olin pieni ja sitten tuli Orlando Bloom ja ah!! Legolasta ei vaan voita mikään~
Eli joo oon lukenu tässä jo jonkin aikaa LOTRia ihan kuola poskella. LOTR on raamattu. Piste. Ite en oo lukenu sitä pariin vuoteen ja nyt en haluu että se ikinä loppuis. Alotan sen varmaan samantien uudestaan kun oon saanu luettua sen loppuun. Hävetkää kaikki jotka sitä ei oo lukenu. Tästä ei kirja parane~


Laura ja Ari tulee tänne.. Huomenna! Jos huomenna on perjantai. Ja sitten lauantaina jos sitä taas menis käymään Rumassa hih~ Can't wait!! Tänään Wiittämään porukoille. Babaaai!

2 kommenttia:

  1. LOTR ON RAAMATTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥ se joka vastustaa hävetköön! pitäis iteki lukee taas :O!

    VastaaPoista
  2. NIIN OOOOOONNNNNNNNN!!!! <3 No aijaa! Lue lue lue! Se pitäis lukee aina tietyn ajan välein XD Mutta se välillä jää : (

    VastaaPoista