maanantai 28. marraskuuta 2011

Yksimielisen yleisön hyväksymä

Tai jotain sellasta...
Samsung Galaxy SII (aka Samsung i9100)
Ja voin kyllä sanoa että ei TM:n testit ja kaikki muutki maailman testit oo ollu väärässä, nimittäin... MÄ RAKASTAN TÄTÄ VEHJETTÄ!!! Jos kännykän kanssa sais mennä naimisiin, niin mä menisin Galaxy S2:n kanssa alttarille valkosen mekon ja punasten hiusten kanssa. Taustalla sois tietenkin Gazetten Cassis ja pappina olis Reita puku päällä. Le wut?! 
Siis niin.. Ostin uuden puhelimen! Joka on ihanin ja parhain puhelin mitä mulla on koskaan ikinä ollu, (vaikka on mulla muitakin rakkaus suhteita kännykän kanssa ollu) tää vie voiton 6-1! Mulla ei oo hirveesti ollu aikaa syventyä tän ihmeelliseen maailmaan, koska Laura ja Ari tuli tänne perjantaina ja sitten Tuomas tuli sunnuntaina kun Laura ja Ari lähti.
Kosketusnäyttö on jotain parhainta ja se on vielä niin nättiki kaikesta muusta parhaudesta puhumattakaan. Ketuttaa vaan ku en oo vielä saanu niitä suojatarroja, joten en voi ottaa tota ärsyttävää tarraa tosta näytöstä pois!! XD Okei mä lopetan ny. Pitää tähän vielä mainita että oon tilannu tohon 12 kuoret jotka näytän sitte ku saan ne 8DDDDD 

Nii eli Laura ja Ari oli täällä pe-su ja ei oikeestaan tehty mitään ihmeellistä. Syötiin, puhuttiin paskaa ja käytiin Shellillä. Mut oli kivaa as always! Olin perjantaina juopoille kuskina ja Saana oli työpaikan pikkujouluissa niin päätettiin sit ettei mennäkään Apikseen ku ei oltu ostettu ees vielä lippuja. Ne tulee kuitenki taas kohta ni sit!

Uudet kuulottimet (joissa on karva, huomioikaa se karva). On muuten aivan sairaan hyvät kuulokkeet ja vielä super hienotki! En olis uskonu eBaystä saavani noin hyviä kuulokkeita niin halvalla :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti