maanantai 1. elokuuta 2011

Matsumotoja ja rallikuskeja

I'm alive! Perkele ei ikinä pitäis kirjottaa mitään settiä tonne varastoon, kun en sit lopulta jaksa kirjottaa niitä loppuun ja postata.. :D


Ei oo tapahtunu mitään ihmeempiä.. Eipä. Perjantaina 22 päivä lähettiin hakemaan mun ikiomaa murusta työkaverilta koeajolle! Meidän koeajo vei meidät Keuruulle intteilemään! Eli mentiin kattomaan Tuomasta kun oli vierailupäivä. Omnomnom hernarii. Oli ainaki +200 astetta, ni oli kivaa kattoo ku inttimiehiä putoo ku kärpäsiä. Sääliks iha kävi. Siellä oli kyl kivaa hehe XD Napattiin Tuoppi samalla sieltä kotiin, kun se vihdoinki pääs lomille!


Eli siitä reissusta sain oman auton, joka on esim ehkä parhain ikinä. HAH! Se pitää vielä nimetä kunnolla. 


Sit seuraavalla viikolla kun sain vapaapäivän ni lähettiin keskiviikkona Rumaan! 
Saana muisteli menneitä ja angstas kun...
Mua kiinnosti erittäin paljon.
No comments..
Ikinä ei pitäis tehä ruokaa baarivaatteet päällä.. Perkele! Sit pesin käsin ton topin ja kuivatin sen hiustenkuivaajalla. Oon niin viddn ninja!
Siinä teille asukuva stna! (nimim. vihaan sitä ku 99% blogeista perustuu pelkkiin tämmösiin... Ja varsinkin sitä jos jokaisessa kuvassa on AINA sama naama ja sama asento.)

Mutta kuitenkin.. Rumassa oli parasta niinku aina! Paras musiikki ja halvimmat juomat mitä maa päällään kantaa ja sillee.

EXCLUSIVE MATSUMOTO 3

Ostin uudet kengät pitkästä PITKÄSTÄ aikaa! Tätäkään ei lasketa kenkien ostamiseks kun nää makso vaan 15,50€ (alkuperänen hinta 53,50€) ja ilman postareita~ Plus että oon himonnu kaikkia Matsumotoja siitä asti kun niitä Nellylle tuli. Mukavimmat kenkulit ikinä! Oon kyllä ostanu pari muutaki juttuu, ni jos mä ehkä joskus osaisin ottaa sen kameran kauniiseen käteen ja jopa tehäkin sillä jotain.. Esim ottaa myös kuvia tästä kämpästä prkl! XD


Sit onki ollu aivan perkeleellisesti töitä jälleen kerran. Ja viime torstaina lähettiin taas Rumaan ku Tuomas pääs lomille! Ruma Ruma Ruma Ruma! Ja sit taas töitä RALLIVIIKONLOPPUNAJUMALAUTA! Ens vuonna mä niin satasella hommaan rallit vapaaks, vedän hirveet perseet ja lähen huutamaan ralliautoille! Hirvonen ja Latvala... Mmmm~
Oli niin kiva ajella siellä rallikansan keskellä.. Voi sitä stressiä. Jotkut random miehet yritti iskee mua ihan kympillä ja joku random muija rupes valittamaan että mä kaahaan.. Vaikka ajoin 60km/h! Normaalisti siinä kohassa kun olisin ajanut varmaan reippaasti yli 100.. Ai että ku teki mieli vahingossa peruuttaa sen päälle. Mut sillon edellisviikonloppuna oli ehkä maukkainta ikinä, kun pääsin kaahaamaan ralliautojen kanssa!! 8D HOHOHOHO! Se oli niin siistiä. Rallit ♥ Vihatkaa te niitä rauhassa, mut mä kasvoin ralliautojen kanssa niin niistä en luovu! En oo missannu ralleja varmaan yhtenäkään vuotena. Ehkä kerran.. En oo varma :D


Ai miten niin tahtoisin ralliauton kyytiin ja sit ajaa semmosta..... Omnomnom! On vähän masentavaa ajaa työautolla rallireittiä ja leikkiä ajavansa ralliautoa XDDDD No kivaa seki kyl oli mut..


Mä lähren kohta töihi joten cya!

2 kommenttia: