keskiviikko 10. elokuuta 2011

Miljoonia kuvia kämpästä

Edistystä edistystä prkl! Sain kuvattua vihdoinkin meidän asuntoo, kun tehtiin supersiivous tupareita varten! Super in my ass.. Eli 65 neliöö+partsi kolmannessa kerroksessa! Tässä teille vähän ehkä liikaakin kuvia.

Tämmönen on näkymä jos meidän ulko-ovesta uskaltaa astua sisään. Ensimmäinen ovi vasemmalla on Saanan huone, josta en ottanu ollenkaan kuvia koska se on kaatopaikka~ Ja seuraava ovi siitä on keittiö. Suoraan on vessa ja oikeelle mennään mun huoneeseen ja partsille!
Shooooooes! Eli ulko-oven.. Sisäovi.. Mikäs helkkari se muuten on.. Jaa.
Näkymä keittiön ovelta ja mun vaatekaapit + liinavaatteet asd jutut :D
May I present you.. Maailman hienoin tuparilahja mitä ihminen voi saada!! All hail Sussu  ja Meiju!! Himoittiin tollasta Saanan kanssa jo ennenkun ees muutettiin ja nyt S&M pelasti meidät!! KIITOS MURUSET!! ♥
Superhieno kalenteri eteisessä
Dindiiiiin! Meidän sikamagee keittiö! 
Jossa on sohva XD 
Meidän kahvipurkki ja.. En itseasiassa tiiä mitä tossa toisessa on enkä jaksa käyä kattomassa :D
STAR WARS ARMY!! Plus super söpöt sirotin haamut butchii~
Maailman hienoimmat tabletit! Meillä on myös mankka-versiot josta näkyy kuvaa myöhemmin!
Söpöin roskakori ehkä ikinä! Olisin tahtonu tommosen kirkkaan pinkin mut ei ollu :(
Sitten vessa jota nyt en tän enempää viittiny kuvailla. Harmi että R2D2 saippuaputeli jäi kuvaamatta XD Meillä on sentään ledisuihku ja hana hohohohoho! 
Mun huone ovelta katsottuna.. Ainaki melkein.
Ilmainen sohva ja sohvapöytä joita diggailen ihan sikana.
Mun kirjahylly oli joskus noinkin siisti :)
Ninja tv-taso!! PS1 ja PS2 + pelejä ja maailman vanhin tv ja digiboksi XD
Mun nörttiluola!! ♥  (Oon ihan 100% varma että toi cd-torni kaatuu joku päivä ku en pultannu sitä seinään)
Jossa vihdoinkin mun kone pääsee näytille~ On se niin nätti!
Tuomakselta saatu AngryBirdzzzz! Sen nimi on Taavetti~
I can has a HUGE bed!! 
Maumau torni! Sama tyyppi teki ton joka teki sen sohvapöydänki. Huomatkaa.. Mulla on OVI! Sain sen vasta viimeviikolla ja oon ihan taivaassa.
Ainoo mitä multa puuttuu on lamppu.. Ens palkasta jos jaksaisin käydä ostamassa :D
Pendulum peili ja sensuroitu meikitön naama.
Ja viimesenä meidän lasitettu partsi, jonne iskä ninjaili bambuverhotki. Tissituhkis on Sussulta! Ja tossa se mankkatabu mistä mainitsin. Oon saanu pidettyä ton rehun jo aika kauan elossa! Oon aika ylpee itestäni XD

Mutta siinäpä se! On kivaa kuvata kaikkee semiturhaa ympäri kämppää! XD Meiltä ei tosiaan oikein muuta enää puutu (kai) paitsi se rikkakihveli ja mä tarviin sen lampun ennenku talvi iskee.. Koska sillon saattaa olla jo aika pimosaa.. Nyt voisin ruveta pelaamaan!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti