maanantai 15. elokuuta 2011

Heittäkää Mustit ja Mirrit nurkkaan, koska täältä tulee..

YODA! 






I iz the king of the wurld!
Se tykkää välillä vähän liikaakin mun päällä kiipeilemisestä.. 

Ja se on melko luksusta jos se makaa noin tyytyväisenä paikallaan XD



The force is strong with this one!
Mun 9 viikkonen pieni demoni ♥
Mentiin viime viikon tiistaina Mimmille kattomaan kissanpentuja! Otin varuilta kissaboksin mukaan, jos vahingossa ottaisinki yhen mukaan.. Heh XD 
Mulla oli pieni valinnan vaikeus Yodan ja Tankin välillä. Mä nimesin sen toisen jo Tankiks koska se oli puolet isompi ku kaikki muut pennut.. XD Mut sit Yoda vei mun sydämen ja kädet ja jalat ja kaikki muutki.. Ni olihan se sit pakko tuoda samantien kotiin! 


Helkkari ku toi karvakasa rakastaa mun petivaatteita.. Näkisitte mitä rallia se oikeesti vetää aina kun heitän päiväpeiton pois. Yritä siinä sitte nukkua ku toinen leikkii ninjaa sun päällä XD Se on kyllä tottunu jo aika hyvin vaikka se on ollu täällä vasta niin vähän aikaa. 
Plus se oppi heti hiekkalaatikon taiat! Viisas pieni perkele! ..Tai no miten sen nyt ottaa XD Mutta on kuitenki maailman ihanin pikku Yodapallo~ (ja jos joku ei tiedä mistä se nimi tulee niin suksikaapa kuuseen, mä lainaan suksia~)


JA SE ON NIIN BUTCHIIIIII!! ;__; ♥

2 kommenttia:

  1. IHANA ;;____________________;;<3 ja hajoon Tankille XDDDD awws

    VastaaPoista
  2. Mauuu~ ♥ No hei camoon! XDD Eikö ois aika luksusta olla Tankki jo pienestä pitäen~ XD

    VastaaPoista