maanantai 30. toukokuuta 2011

R4-P17

Olispa jo keskiviikko!! Sain vaihettua mun vapaapäivän torstaille, joten nyt päästään Rumaan bilettämään kympillä! Sitte lauantaina on Tuomaksen valmistujaiset joten pakko yrittää saada sunnuntai vapaaks. Sitte kyrpii jos en saa :) Mä en sit vaan mee töihin. Piste.

Oon tässä lähiaikoina ostellu/tilaillu kaikkee kivaa ja nyt länttään ne tähän jee!
Uudet bikinit~ Nää on ihanat omnomnom~ Ja oli alennuksessa -20% ni oli sit pakko ottaa kahet alaosat :D
Korkeavyötäröinen hame on eBaysta ja toi mekko jostain.. -50% alennuksella!
Mun uudet murut! Nää on ihan super mukavat jalassa! Oon ettiny tämmösii ja vihdoin sain~
Kaikkee kivaa pientä sälää meidän kämppään! Stormtrooper ja Darth Vader kasvopyyhkeet ♥
Vesipulloasia (jota käytän kyllä koristeena), shampoopullo, soijaputeliasia, pippurimylly.
En vaan yksinkertasesti voinu vastustaa kiusausta.. Toi koko Star Wars paketti makso vaan jtn 25€ ku yksittäin jokainen noista olis maksanu ainakin sen verran! Ni sehä on perkele super halpaa!! Saana tykkää ♥ 

Mutta siis! Tää pääasia tässä koko postauksessa on melkeinpä se että.. *drumroll*
ME MUUTETAAN HOI!! Saatiin vihdoin ja viimein aivan saakelin makee kämppä! Me melkein saatiin valita kaksion ja kolmion välillä, ni otettiin/saatiin kaksio jossa on 65neliöö. Tottakai se kolmio olis ollu maukas, mutta kuitenki turhan iso meille. EN MALTA PERKELE ODOTTAAHAHAHH!!! Siinä on maailman upein keittiö ja vielä parvekeki ja omnomnom~ Kaikki muu on uusittu paitsi vessa. Kolmas kerros yaya!

Vihdoinki oikeesti pitkän kämppäettimistuskapaskan jälkeen saadaan muuttaa Saanan kanssa omaan kämppään~ Käytiin kattomassa sitä asuntoo ja kirjotettiin sit samalla vuokrasopimus. Pääsee sisustamaan ja ahhhh kaikkee ihanaa! 
Ja tietty sekin on ihanaa, että saan oman kissan mau~! Mulla on niin paljon nimi vaihtoehtoja etten kestä XD 

Tästä kesästä tulee parhain ikinä!

1 kommenttia: