torstai 28. huhtikuuta 2011

Never give up, it's such a wonderful life

Indeed! Kesä.. Kesä kesä kesä kesä!!
Se on mulla kesä jo sillon ku palan ensimmäisen kerran! Eli kesä alkoi virallisesti öö.. Lauantaina? Tai sunnuntaina. Tajusin lätkiä aurinkorasvaa vaan kuvan päälle koska sitä poltteli jo pienempiki (ja perkele ku se kuivahti heti), mutta enhän mä nyt muuten vielä ajatellu palavani.
Ja muutenkin ku nyt jo vihertää puut ja oi ihanaa~ Voisin lillua tuolla ulkona koko ajan kun on ollu niin lämmintä lähipäivinä.

Me nautiskeltiin Saanan ja Tupsun kanssa lämmöstä nautiskelemalla alkoholia kuistilla ja sitten arskan paistaessa siirryttiin nurmikolle hylkeilemään. Kyllä kelpas~
Tää oli just vähän ennenku lähettiin kohti..

Apulanta @ Lutakko, Jyväskylä!
Mentiin anniskelualueelle nautiskelemaan siksi aikaa kunnes keikka alko. Ja voi perkele.. Tää kyllä päihitti Himoksen mennen tullen! En ikinä unohda Tonin robottitanssia ja muutenkin näki että pojillakin oli ihan helvetin hauskaa! "Pääsiäisjuhlamme huipentui sunnuntaina loppuunmyytyyn Lutakkoon, jonka meininki oli suorastaan käsittämättömän hieno." - Sipe.

Ja tälläkin keikalla oli hullun mukava yleisö! Nimim. Olen Janna ja sain melkein sydärin kun joku (hullun mukava tosin) mies (jolla oli hieno tatska) nosti mut ylös sen keikan aikana. Mut se on kyllä aina hauskaa! XD Saanen tuntea itseni lyhyeksi tässä vaiheessa..

Jossain vaiheessa Toni viskas plekunsa suoraan mun naamaan ja Saana ninjaili sen sitten mulle~ Joten saatiin molemmat Tonin plekut helvetin maukkaasti! 8D Mutta Provinssissa taas viimestään!!
Plekusta tässä tuli mieleen että voin nyt samalla kuvata nää kaikki kun kerran alotin.
Vasemmalta oikeelle:
Toni Wirtanen - Apulanta (-11)
Zero - D'espairsRay (-07)
Miya - MUCC (-09)
Zero Zero Zero Zero *gigglesnort*. Eli keskimmäinen on mun lemppari aina ikuisesti aamen haha.
Muuten oon napannu keikoilta ainakin Umin vesipullon ja ja ja Manabun viuhkan. Fanityttö 19v.... Moi.
Nimmareita onki sitte varmaan 7.. Tai enemmän... En tiiä AA.

Mun silmät on kyllä siniset.. Sanokaa heihei tolle jumalattomalle, ylikasvaneelle, kulahtaneelle reuhkalle! Koska tänään maailma pelastui ja hinasin perseeni parturiin. Lähti varmaan 10cm pois ♥ Haluun kyllä vielä lisää veke mutta tää oli tämmönen nopee pelastautuminen.

Didiii! Kyllä huomaa etten oo jaksanu rasvata tätä yhtään hups.. Mutta jeesus moi ah~ ♥
Eilen kun käytiin Jyväskylässä niin joku ihan tuntematon (qma) mies tuli mun ja Saanan luo ihan vaan sanomaan kuinka helvetin hieno mun tatska oli ja kysy että missä kävin ottamassa~ Theehee! Se oli oikeesti niin mukava ja pelasti mun päivän. Miksei vois olla enempääkin tollasia ihmisiä.

Ja jos joku omistaa tyrneen kissan niin se oon mä.. Se muuttuu tyrneemmäks vuosi vuodelta. Tähän on hyvä lopettaa hihi.

4 kommenttia:

  1. TATSKA *_________________________* IHANA !!!!! ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. !!! haha vähän nauran ossille! kuinka tyrnee voi mikään kissa olla? ihan mahtava! vähän myös naureskelen että janna siellä heti taas palo ;DD asiat tuntuu pyörivän siis niinkuin ne used to! good good. halit sinne <3

    VastaaPoista
  3. Se oikeesti on varmaan tyrneeku.. Tyrnimarja sit sillon ku se vetelee viimesiään XD

    EI SAA NAURAA!!! XDDGSFAGHFHGA En mä nyt sentään ennen oo sentäs keväällä heti palanu! Ehkä.. En tiiä XD Prkl!

    Halipusumaumau ♥

    VastaaPoista