torstai 21. huhtikuuta 2011

All you need is.. Shoes.

Vääryyttä perkele!
Eli sunnuntaina Apulanta @ Lutakko !!
Himos Areenalla oli ihan helvetin siistiä! Survoin Saanan eturiviin ja ite bailasin siinä sen takana. Ne meidän vieressä olevat miehet oli hullun mukavia. Keikan jälkeen sain Sipeltä halin yaya! Ja Saana taas sai Tonin plekun! Eli nappisuoritus! Säälin vaan vähän Tuomasta kun se joutu olemaan meidän kuskina siellä 8D Mutta saatiinpahan äiti raahattua sinne, scoooore! Muutenkin oli tosi kiva viikonloppu~ En vaan millään jaksanu mennä lauantaina JKL ku töissä meni ni prkln myöhään.

Mulla oli tässä joku päivä niin tylsää, että kaivelin melkein kaikki mun kengät esiin. Ja tässä tulos:
Woops.. En tienny että mulla on oikeesti noin paljon kenkiä heh.. Eikä tossa ees oo vielä kaikkia. Voin tässä näin pyöreesti heittää omistavani 40 paria dippadaa. Mut kenkiä ei voi ikinä olla liikaa~ (paitsi helkkari ku ne ei enää mahu minnekään)
Ajattelin tuunata noi mun mustat tennarit jotenkin kangasväreillä jotka ostin joku aika sitte, saa nähä saanko sitäkään ikinä tehtyä.

Mut nää kaks paria on mun uusimmat löydöt~! Ostin kyllä vielä ne harmaat tennarit mut ei jaksanu ottaa kuvaa.
Näitä oon himotellu oikeesti varmaan puol vuotta ja nyt sit repäsin ja päätin tilata~ So frigging awesome! Niissä on hei punaset pohjat *w* Oli vaan pieni paniikki et jos nää ei mahukaan (aasialaiset koot vol 3945395), mutta pienellä tunkemisella ne meni. Ja kuitenki ne sit muokkautuu ku käyttää pari ekaa kertaa~ Tai ainaki parempi ois...

Ja sit nää joita kuolasin pari päivitystä sitte! Sain nää tosiaan yheltä mahtavalta bloggarilta aka Amilta. Lifesaver! Hullun mukavat jalassa ja noita voi tosiaan pitää kahella tavalla. Nostaa noi läpät ylös tai sit tolleen.

Ja tässä taas loppuun naamakuva. Ei parane unohtaa mun kaunista lärviä!
Nyt mulla on kauhee säätäminen vaatteiden kanssa.. Tänäänki vaihoin paitaa varmaan 500 kertaa ku mikään ei tuntunu kivalta. Päädyin sitte tähän, joka jostain kumman syystä tuntuu olevan mulla päällä aina kun otan naamakuvia..
Kattokaa ny tota mun reuhkaa ;__; En tiiä enää miten tätä vois pitää niin että se näyttäis inhimilliseltä XD
Ja tossa on pieni sniikkipiikki mun tatskasta!! HOHO. Yritin kyllä ottaa siitä kuvaa mut ne näytti niin kökkösiltä.

Ei mulla muuta! Kohta liikkeelle ku Saana hinaa perseensä tänne.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti